Agenţia OmniPerform a înregistrat o creştere de 75% în 2018, ajungând la o cifră de afaceri de peste 600.000 euro. Compania a fost lansată de Adrian Enache în urmă cu doi ani, iar pentru anul în curs îşi propune un nivel al creşterii pe o abordare calitativă. OmniPerform este configurată ca o agenţie de comunicare care activează în sectorul de digital, beneficiind de o tehnologie, care constă în soft-uri de segmentare a mesajelor transmise de brand-uri utilizatorilor online, care au la bază algoritmi de neuromarketing şi AI.
Adrian Enache a vorbit despre creşterea acestui domeniu de activitate: "Dacă în 2017 raportam o cifră de afaceri de 350.000 de euro, iată că în 2018 reuşim să avem o creştere accelerată, cu aproape 75%. Activăm într-un domeniu cu o expansiune extrem de rapidă în ultimii ani, această performanţă fiind posibilă datorită faptului că ne-am concentrat pe strategii şi implementări de tip omnichannel, cu o tehnologie revoluţionară pentru industria noastră. Prin dezvoltarea factorului tehnologic, am ajuns, în scurt timp, să înţelegem mai rapid comportamentele consumatorilor şi să ne adaptăm campaniile la nevoile concrete ale acestora. Am implementat campanii la nivel global, atât pentru clienţii care desfăşoară activităţi de comerţ online, cât şi pentru companii din zona non-comericală în zona de online. Campaniile de comunicare sunt realizate exclusiv in-house, beneficiind de o abordare integrată pe toate palierele: strategic, creativ şi implementare. Cu ajutorul tehnologiei ajungem să livrăm într-o campanie de la câteva materiale vizuale clasice, la zeci de mii de ansamble creative, pe care tehnologia le adaptează segmentat. Şi aici vorbim atât de vizual, cât şi de mesaj. Sunt multe situaţii în care, prin instrumentele noastre, ajungem să modificăm radical din punct de vedere creativ şi structural campaniile care se desfăşoară în offline, cu ajutorul datelor obţinute şi rezultatelor din online. Toate aceste elemente produc o integrare coerentă a mesajelor unei campanii care îl fac pe consumatorul final să înţeleagă utilitatea în alegerea unui brand sau, pur şi simplu, în efectuarea unei achiziţii online. Conform statisticilor, un user care dă click pe un banner ajunge să interacţioneze cu conţinutul deschis într-o pagină nouă doar 4 secunde, după care părăseşte site-ul dacă mesajele nu sunt relevante pentru el. Prin optimizarea campaniilor cu ajutorul tehnologiei pe care o deţinem, care are la bază mecanisme şi procese de neuromarketing şi AI, am reuşit ca în intervalul generat de one-click să creştem timpul petrecut de către consumatori în interacţiunea cu brandurile chiar şi la 1-2 minute, ceea ce este enorm pentru industria de publicitate online".
Campaniile desfăşurate de agenţie sunt pentru companii din industriile auto, home&deco, real estate, FMCG, platforme de investment, e-commerce. Adrian Enache coordonează de la Londra una dintre cele mai mari platforme de investiţii în startups din Europa, Angels Den Funding. Platforma conectează peste 20.000 investitori cu startup-uri care pot demonstra tracţiune în nişa în care şi-au dezvoltat business-ul.