ADVERTORIAL "Rossetya" a deschis un magazin pentru livrarea preparatelor

Emilia Olescu
Ziarul BURSA #Companii / 1 februarie 2013

"Rossetya" a deschis un magazin pentru livrarea preparatelor

Restaurantul "Rossetya" din centrul Capitalei a deschis, cu câteva zile în urmă, un magazin pentru livrarea preparatelor la domiciliu, potrivit lui Cristian Grigore, managerul localului. Investiţia în noul magazin s-a ridicat la circa 50.000 de euro, fiind vorba despre o redimensionare, întrucât investitorii dispuneau, deja, de locaţie şi de bucătari. În aceste condiţii, preţurile vor fi mult mai ofertante pentru clienţi, după cum ne-a precizat Cristian Grigore, adăugând că mai are şi alte planuri investiţionale, dar că le va dezvălui la momentul potrivit.

În prezent, restaurantul "Rossetya" oferă mai multe servicii, potrivit domnului Grigore, care ne-a spus: "În fiecare dimineaţă, 180 de persoane mănâncă de la restaurantul nostru. Noi gătim şi livrăm micul dejun la sediul firmelor unde lucrează aceste persoane. De asemenea, avem persoane ce rezervă preparate din meniul de prânz şi vin şi le cumpără sau le livrăm noi. Circa 80-90 de persoane mănâncă în fiecare zi la noi, pentru că nu avem capacitate mai mare. Pierdem clienţi din lipsă de spaţiu. În jur de 30% din încasările zilnice provin din pachetele livrate la domiciliu".

Un proiect lansat recent este magazinul de vinuri din incinta restaurantului. Despre această investiţie, domnul Grigore ne-a explicat: "Avem tot ceea ce înseamnă producători români de calitate. În magazinul nostru de vinuri, pentru fiecare avem o poveste. Începem cu "Davino", care este produsul etalon în piaţa românească, există o poveste pentru Dealul Mare, care este patria vinurilor roşii, avem o poveste a "Negrului de Drăgăşani" şi a sudului ţării, avem o poveste cu ce înseamnă partea de vest a ţării, o poveste a unor vinuri rose şi a unor vinuri dulci ediţii rare, cum ar fi "Sirena Dunării 2000". Ultimele 70 de sticle din acest vin le-am achiziţionat eu. Sunt vinuri vechi, maturate şi le voi prezenta atunci când va veni momentul. Mai avem şi povestea Moldovei, în care avem vinuri de colecţie, vinuri rare. Desigur, avem şi "Casa de Vinuri Cotnari". Acolo este o poveste frumoasă, pentru că s-a investit în calitate. A rămas tradiţia din timpul lui Ştefan cel Mare - "Grasa de Cotnari", dulce şi aromată -, fiind o tradiţie pe care o parte a pieţei o uită, pentru că astăzi se merge pe vinuri seci, dar acţionarii s-au orientat şi pe vinuri premium, au început să vinifice şi pentru gastronomie. În magazinul nostru avem o selecţie redusă, dar în pivniţă gama este mult mai variată, avem circa 200-220 de etichete".

Managerul localului ne-a spus că afacerea "Rossetya" a crescut constant, la un interval de circa două luni, adăugând: "Este o creştere importantă pe care am obţinut-o după stabilizarea business-ului, după stabilizarea forţei de muncă. Nu foarte mulţi înţeleg că reducerea costurilor nu înseamnă tăiere, ci optimizarea costurilor, adică redirecţionarea lor în acele segmente care funcţionează. Am redirecţionat costuri în oameni, am investit în ei, acei oameni au dobândit plus valoare, iar acum culegem roadele. Ne-am diversificat serviciile. Ne-am dezvoltat acolo unde în mod natural piaţa a cerut-o".

Echipa "Rossetya" este alcătuită din 25 de persoane, dintre care 6-8 bucătari care lucrează în ture, specializaţi pentru fiecare serviciu în parte. Restaurantul, în ansamblul său, se întinde pe circa 550 de metri pătraţi.

"Rossetya" împlineşte şapte ani de activitate în această lună.

"Am debutat cu restaurantul, când piaţa mergea de la sine. Când a început criza am apărut eu la < Rossetya >. Am identificat nevoia pieţei. Steve Jobs spunea să nu lăsăm să ne scape nicio criză printre degete. Practic, atunci se face o selecţie naturală a jucătorilor în piaţă, se poate creşte, se repornesc motoarele, se pun în practică valorile, atunci te poţi dezvolta. Cei patru P din marketing - produsul, piaţa, preţul şi promovarea - stau la baza acestei dezvoltări. Dacă-ţi cunoşti foarte bine produsul şi piaţa în care activezi, dacă ai un preţ competitiv şi promovarea este făcută prin canale eficiente, atunci ai o formulă de succes. Într-o perioadă de criză se investeşte în oameni. Nu întâmplător am investit în oameni, în formarea lor profesională, în cursuri de formare exact în perioada de criză, ci pentru a stabiliza oamenii, pentru a stabiliza această dezvoltare. Am învăţat că lucrurile care sunt de calitate sunt simple şi clienţii se întorc acolo unde se face diferenţa. Conceptul meniului, calitatea din farfurie şi asocierea cu vinul fac diferenţa", ne-a mai spus Cristian Grigore, explicându-ne ce strategie a abordat pentru ca afacerea pe care o conduce să treacă peste perioada de criză.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb