Nu toate afacerile merg prost în "vremea coronavirusului". Izolarea la domiciliu a crescut consumul de filme oferite de platformele de streaming, care au înregistrat în prima parte a anului încasări peste aşteptări. Netflix a înregistrat aproximativ 16 milioane de abonaţi în primul trimestru al anului 2020, fiind depăşite estimările iniţiale şi stabilit un record privind câştigurile trimestriale. Serviciul de streaming a transmis că, în total, are 182,9 milioane de abonaţi plătitori la finalul primului trimestru, cu 22,8% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Iniţial, Netflix le-a spus investitorilor că se aşteaptă să aibă 7 milioane de noi abonaţi în trimestru, dar asta înainte de pandemie.
Există însă şi veşti mai puţin bune pentru "afacere". Din cauza suspendării producţiilor la Hollywood "anumite lichidităţi cheltuite pe conţinut vor întârzia", iar unele titluri vor întârzia să fie lansate. O altă consecinţă negativă a pandemiei, a spus Netflix, o reprezintă dolarul american care a afectat veniturile internaţionale. În plus, operaţiunile de asistenţă a clienţilor au fost perturbate serios înainte de a adăuga 2.000 de agenţi care lucrează remote. Venitul Netflix pe primul trimestru a fost de 5,77 miliarde de dolari, asemănător estimărilor analiştilor, iar câştigul net, de 709 milioane de dolari, cu puţin mai scăzut decât era aşteptat pe Wall Street. Pentru al doilea trimestru al anului, Netflix se aşteaptă să adauge 7,5 milioane de abonaţi. "Să sperăm că progresul împotriva coronavirusului va permite guvernelor să ridice curând măsurile de izolare la domiciliu. Când asta se va întâmpla, ne aşteptăm ca vizionarea şi creşterea să înceapă să scadă", se arată în scrisoarea acţionarilor. Unul dintre cele mai populare show-uri din ultima perioadă este "Tiger King", vizionat de 34,3 milioane de americani în primele zece zile de la lansare, depăşind al doilea sezon al serialului "Stranger Things". Este înregistrată ca vizionare dacă un abonat urmăreşte 2 minute dintr-un program. Noul sezon a serialului "La Casa de Papel", care a debutat pe 3 aprilie, a fost umărit din 65 de milioane de gospodării.