PostMaster, operatorul privat de distribuţie de cataloage publicitare şi servicii poştale, a înregistrat, în 2011, pe piaţa locală, afaceri de 9,9 milioane de euro, potrivit unui comunicat. Tot din 2011 compania este membră a grupului Austrian Post Group, unul dintre cele mai mari din industria specifică din Europa, înregistrând o cifră de afaceri de 2,35 miliarde de euro la nivelul anului anterior.
Mihai Preoţescu, Managing Partner PostMaster, a declarat: "În doar cinci ani de la înfiinţare am reuşit să devenim lideri pe o piaţă foarte competitivă. Am reuşit acest lucru prin dezvoltarea unei infrastructuri puternice şi eficiente care include 1700 de distribuitori, 47 de birouri locale, hărţi vectoriale detaliate şi actualizate periodic cu situaţia destinatarilor, o capacitate de distribuţie de 6.000 de tone de material anual şi un control eficient al livrărilor. Totuşi, principala calitate a companiei noastre o reprezintă dezvoltarea şi implementarea unui serviciu de client service îndreptat către nevoile reale ale clienţilor care se traduce prin flexibilitate şi promptitudine, calităţi cu care piaţa din România este mai puţin obişnuită, dar care câştigă din ce în ce mai mult teren. Aşteptăm cu interes anul 2013 şi liberalizarea pieţei serviciilor poştale. Suntem pregătiţi să concurăm cu Poşta Română pe aproximativ 80% din teritoriu, acoperind 95% din populaţie, şi credem că vom putea asigura livrări mai eficiente şi cel puţin la fel de avantajoase ca preţ".