În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268.5 milioane de euro, în scădere cu 2,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă şi al scăderii uşoare a vânzărilor de echipamente, comparativ cu cel de-al doilea trimestru din 2018, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
La finalul lunii iunie, 97,15% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană avea acces la cea mai extinsă reţea 4G din România. De asemenea, Orange a oferit în trimestrul al doilea conectivitate suplimentară 4G+ pentru aproape 1.5 milioane de români. Astfel, la finalul lunii iunie, locuitorii din peste 1.000 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungând la 51.98% din populaţia ţării.
După lansarea din primul trimestru a cardurilor de debit Visa contactless, fizice şi virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC şi plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin, în luna iunie şi Apple Pay a devenit disponibil clienţilor Orange Money. Cu Apple Pay pe iPhone, Apple Watch, iPad şi Mac, clienţii pot acum efectua plăţi în orice ţară, în magazine, restaurante, taxiuri, şi oriunde există un terminal POS contactless.
Liudmila Climoc, CEO al Orange România, a declarat: "Pe o piaţă ce devine tot mai competitivă, eforturile noastre se concentrează pe oferirea celor mai bune servicii convergente pentru clienţi, a soluţiilor integrate de IT&C pentru afaceri, pe creşterea segmentului de servicii financiare mobile şi pe dezvoltarea abilităţilor digitale şi a metodei de lucru Agile în echipe. Investiţiile continue în reţea reprezintă o fundaţie pentru toate acestea. Mai mult decât atât, ele creează premisele unui sistem digital ultramodern şi oferă acces la noi oportunităţi de dezvoltare în societate, deschizând totodată calea spre noi servicii ce pot fi dezvoltate pe o astfel de infrastructură".