Doraly Expo Market, parc comercial specializat în articole pentru casă şi produse alimentare din România, îl numeşte în funcţia de CEO pe Alexandru Rusu, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Alexandru Rusu, CEO Doraly a declarat: "Mandatul meu la Doraly coincide cu un amplu proces de repoziţionare început în urmă cu un an, proces care urmăreşte tranziţia de la un parc comercial de tip en-gros către unul modern, de tip cash&carry si retail adresat atât comercianţilor cât şi consumatorilor finali. În ceea ce priveşte articolele pentru casă, marea majoritate a comercianţilor deja vând în sistem de retail o gama extinsă şi diversificată de produse de iluminat, sanitare, articole de uz casnic, decoraţiuni, textile şi altele. Vom continua investiţiile în modernizarea şi extinderea parcului, iar în paralel avem în plan dezvoltarea unor canale alternative de vânzare pentru clienţii noştri".
Conform sursei, dezvoltat pe o suprafaţă de teren de 260.000 mp, parcul comercial Doraly Expo Market deţine 30 de pavilioane, cu o suprafaţă totală închiriabilă de peste 80.000 metrii pătraţi, având peste 850 de spaţii comerciale.
}n comunicat se menţionează: "În 2016 Doraly a început un amplu proces de repoziţionare către comerţul de tip cash&carry, retail şi logistică, pentru care a investit circa 6 milioane de euro în dezvoltarea a două noi pavilioane cu suprafaţa de 9.200 metrii pătraţi, precum şi modernizarea unor pavilioane existente. În 2017 parcul commercial a demarat un nou program de investiţii care se va derula pe 3 ani, în valoare toatală de 15 milioane de euro, program direcţionat în principal în extinderea suprafeţei comerciale cu 15.000 metrii pătraţi, modernizarea pavilioanelor existente şi dezvoltarea canalelor alternative de vânzare".
Potrivit sursei citatem, cifra de afaceri a firmelor care îşi desfăşoară activitatea în parcul comercial a fost de peste 700 de milioane de euro în 2016. Doraly este o locaţie cu vad comercial cu tradiţie, având anual peste trei milioane de clienţi.