Alusystem se implică în dezvoltarea proiectului rezidenţial Art City, demarat de Bog'Art în nordul capitalei. Art City este primul proiect din România care va integra noul sistem de tâmplărie rezidenţială din aluminiu, lansat de Alusystem anul acesta pe piaţă. Pentru executarea faţadelor ansamblului, compania va realiza tâmplărie în valoare de aproximativ 600.000 de euro, conform unui comunicat remis redacţiei.
Art City face parte din masterplanul de regenerare urbană Petrom City, fiind amplasat într-o zonă în plină expansiune a oraşului. Acesta va cuprinde 141 de apartamente, 500 de metri pătraţi de spaţii comerciale şi 180 de locuri de parcare, un proiect în valoare de circa 20 milioane de euro.
Sistemul de tâmplarie din aluminiu dezvoltat de Alusystem completează nivelul de calitate al proiectului prin eficienţa energetică asigurată, durabilitate şi design, contribuind la atingerea obiectivelor unei dezvoltări sustenabile, cu impact redus asupra mediului. Produsul îndeplineşte standardele europene de calitate, precum şi cele mai înalte criterii de permeabilitate la aer şi vânt, astfel prevenind pierderile energetice.
"Colaborarea cu Art City ne permite să demonstrăm că sistemul de tâmplărie oferit de Alusystem este extrem de atractiv şi competitiv pentru piaţa rezidenţială. Este un produs care integrează tehnologiile inovatoare în domeniu cu know how-ul şi experienţa tehnică acumulate de companie în zeci de ani de execuţie şi leadership în zona office. În plus, vine cu un preţ extrem de bun care permite cât mai multor dezvoltatori să beneficieze de calitatea unei tâmplării de aluminiu la costuri extrem de avantajoase. Ne apropiem de atingerea targetului de vânzări de 1 milion de euro estimat pentru primul an de activitate", a declarat Răzvan Popa, Director Executiv Alusystem.
"Noua tâmplărie din aluminiu Alusystem a fost customizată cu o culoare specială, ce conferă o experienţă senzorială premium utilizatorului, structura profilului urmărind noul trend global rezidenţial minimalist. În acelaşi timp, oferim clientului final posibilitatea de a merge cu customizarea şi mai departe, putând opta pentru o formă şi o volumetrie personalizată, în funcţie de arhitectura preferată", a completat Valentin Iancu, Director Tehnic Alusystem.
Alusystem deţine o cotă de circa 85% din piaţa de faţade şi pereţi cortină din România, cu o cifră de afaceri de 24 milioane de euro înregistrată în 2020. Pentru acest an, compania preconizează afaceri în valoare de 21 milioane de euro.
Alusystem oferă soluţii complete de anvelopare pentru construcţii civile şi industriale, de la proiectarea şi execuţia faţadelor, la partea de hidroizolaţii şi termoizolaţii. Evoluţia business-ului a fost susţinută în principal de proiectele din segmentul office, urmate de cele industriale şi comerciale. În contextul pandemiei, compania a integrat o nouă direcţie de dezvoltare, în sectorul rezidenţial, unde a identificat o nevoie a dezvoltatorilor de a oferi avantaje calitative în zona de tâmplărie, fără să aloce bugete semnificativ mărite.