Amazon.com a stabilitat data pentru un eveniment de vânzări de vară, cu discount, care va debuta pe 22 iunie, pentru a oferi o şansă de revenire comercianţilor de pe platforma sa care sunt afectaţi de pandemia de coronavirus şi de amânarea pentru toamnă a evenimentului Prime Day, informează news.ro.
Compania a informat comercianţii că participarea la acest eveniment este numai pe bază de invitaţie, iar acesta va dura între şapte şi 10 zile.
"Avem cel mai mare eveniment de vânzări de vară, pentru a atrage interesul şi a mări vânzările. Pentru a creşte interesul clienţilor, vă invităm să participaţi", potrivit Amazon.
Un purtător de cuvânt al companiei a confirmat pentru CNBC că Amazon va organiza evenimentul de vară în această lună.
"Vânzările în stil mare vor avea loc în această lună şi vor include reduceri de sezon importante atât din partea unor branduri de modă consacraţi cât şi a celor mai mici. Suntem încântaţi să ajutăm brandurile să se conecteze cu baza noastră vastă de clienţilor, pentru acest eveniment", a afirmat purtătorul de cuvânt într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, Amazon încă finalizează detaliile legate de eveniment, care nu a primit încă un nume, doar un nume de lucru, " "Biggest Sale in the Sky". Companiile au fost invitate ca până miercuri să înregistreze discounturi de cel puţin 30% pentru produse.
Nu este clar ce fel de produse vor fi vândute cu discount în cadrul evenimentului sau dacă vor fi restricţionate la abonaţii Prime.
Evenimentul reprezintă o schimbare a strategiei Amazon pentru discounturile de vară. De obicei, Amazon organizează evenimentul de vânzări de vară, Prime Day, la jumătatea lunii iulie. Cu toate acestea, au apărut informaţii care au sugerat că Amazon va amâna Prime Day pentru septembrie, în condiţiile în care depozitele continuă să gestioneze o creştere a comenzilor din cauza epidemiei de coronavirus.
Vânzările de vară vor ajuta probabil pe unii comercianţi să vândă stocurile acumulate în depozite în ultimele câteva luni.
Operaţiunile Amazon au revenit treptat la normal în ultimele săptămâni, iar comercianţii sunt nerăbdători să participe la vânzările de vară precum şi la Prime Day, pe care le consideră o oportunitate de a recupera vânzările pierdute în ultimele câteva luni.