Producătorul de produse de cofetărie şi patiserie Ana Pan estimează pentru 2009 o cifră de afaceri de 5,5 milioane euro, în scădere cu 4,3% faţă de anul 2008, când a obţinut afaceri de 5,75 milioane euro, a declarat azi directorul general al companiei, Carmen Friptu, informează NewsIn.
"Înregistrăm uşoare scăderi ale vânzărilor în acest ultim trimestru al anului. Oamenii, pe fondul crizei, preferă să mai reducă porţiile, cumpără mai puţin, însă de calitate", a declarat Carmen Friptu.
Cu toate acestea, potrivit directorului general al companiei, Ana Pan va scoate pe piaţă în preajma sărbătorilor de iarnă un volum similar de produse cu cel de anul trecut, respectiv 12.000 de cozonaci, 5.000 de kilograme de zburători cu nucă, 3.000 de torturi şi 1.500 de kilograme de prăjituri de casă.
"Deja am început să avem comenzi pentru sărbători, avem clienţi fideli care cumpără de la noi în fiecare an, însă partea importantă din vânzările pentru aceste sărbători se va concretiza peste câteva zile, pentru că produsele noastre sunt proaspete, au termen de valabilitate de 7 zile, şi atunci, clienţii preferă să le ia chiar în zilele apropiate sărbătorilor", a mai declarat directorul general al companiei.