Datele recente arată că aproape jumătate dintre directorii financiari ai companiilor sunt în prezent în proces de extindere a afacerilor în străinătate sau intenţionează să o facă în curând, arată un comunicat de presă transmis redacţiei. Pe lângă atragerea unei cote de piaţă mai mari, extinderea globală poate oferi companiilor multe beneficii suplimentare, cum ar fi o expunere sporită a mărcii, noi oportunităţi de investiţii şi achiziţie de noi talente din întreaga lume.
Potrivit sursei citate, extinderea într-o nouă locaţie va afecta, de asemenea, taxele, legile de zonare şi reglementările la care va fi supusă o afacere. Pentru a ajuta proprietarii de afaceri să înţeleagă unde se află cele mai atractive oportunităţi, Remote a analizat cele mai mari centre de afaceri din lume, pentru a crea indicele de expansiune globală< un clasament mondial al celor mai bune ţări pentru extinderea întreprinderilor.
Pentru a dezvălui ţările de top pentru extinderea afacerilor la nivel internaţional, Remote a analizat 100 de ţări cu cel mai mare PIB din lume, în raport cu 10 valori relevante de expansiune. Aceasta a inclus rata anuală de creştere a PIB-ului, numărul de startup-uri, rata impozitului pe corporaţii, productivitatea muncii şi timpul şi costurile necesare pentru a începe o afacere, pentru a numi câteva.
Statele Unite s-au clasat în fruntea indicelui de expansiune globală, dezvăluind că este cea mai bună locaţie pentru companiile care doresc să se extindă în străinătate. SUA are de departe cel mai mare număr de start-up-uri din toate ţările analizate, la 73.553. Pentru a pune acest lucru în perspectivă, al doilea cel mai mare număr a fost 14.667 în India, cu aproape 60.000 mai puţin.
Statele Unite au, de asemenea, unul dintre cei mai scurti timpi necesari pentru a începe o afacere la doar 4 zile, împreună cu un cost mediu destul de rezonabil de 725 USD (deşi acesta este cel mai mare cost dintre toate primele cinci ţări de pe listă).
A doua locaţie de pe listă este Singapore, o ţară mică din Asia de Sud-Est, cu o producţie foarte mare de afaceri. Singapore are de fapt o rată anuală de creştere mai mare decât SUA (7,6% faţă de 5,7% a Americii), precum şi mai puţine impozite pe profit (17% faţă de 21%) şi mai puţine plăţi de impozite efectuate într-un an (5 faţă de 11). Are, de asemenea, cea mai rapidă viteză de bandă largă din listă, la 255,83 Mbps, şi un cost mediu scăzut de doar 238 USD pentru a începe o afacere.
În plus, Singapore listează în prezent 1.062 de start-up-uri.
Irlanda ocupă locul trei pe listă, cu cea mai mare rată anuală de creştere (13,5%) dintre toate ţările. Are mult mai puţine start-up-uri decât SUA sau Singapore, cu doar 452, dar are, de asemenea, una dintre cele mai mici rate de impozitare din toate ţările (12,5%) şi un cost mediu foarte scăzut, de doar 86 USD, pentru a înfiinţa o afacere.
Lansarea unei afaceri în Venezuela durează în medie 230 de zile, cea mai lungă sumă dintre toate ţările cercetate
Venezuela s-a plasat la capătul listei, clasându-se ca ţara în care este nevoie de cel mai mult timp pentru a începe o afacere, în medie de 230 de zile. În comparaţie cu ţări precum Noua Zeelandă şi Singapore, unde este nevoie de doar o zi sau două pentru a demara o afacere, acest lucru este cu siguranţă mai puţin decât ideal.
Când vine vorba de costuri, Emiratele Arabe Unite au primit cel mai mic scor datorită preţului foarte scump de 7.444 USD pentru a începe o afacere. Italia, Qatar, Liban şi Austria au înregistrat, de asemenea, costuri foarte mari de pornire a afacerilor, toate costând între 2.000 şi 5.000 de dolari, se arată în comunicat.