Asociaţia Patronală a Industriei de Software şi Servicii - alături de Softlead, singurul marketplace B2B dedicat generării de lead-uri pentru companiile software, anunţă demararea unei colaborări ce are în vedere creşterea canalelor de promovare şi de business în rândul companiilor partenere, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Astfel, începând cu luna iunie 2021, cele peste 150 de companii IT membre ANIS vor putea utiliza în mod gratuit platforma softlead.ro pentru a fi informaţi despre oportunităţile de business generate de ANIS şi pentru a beneficia de vizibilitate prin canalele complementare ale marketplace-ului.
De asemenea, oportunităţile de vânzări puse la dispoziţie de ANIS membrilor săi, în mod direct sau prin parteneri, vor fi gestionate integrat prin platforma Softlead. În acest mod, companiile IT pot accesa un set complet de soluţii de promovare a produselor şi serviciilor tehnologice oferite.
"Pentru ANIS, parteneriatul încheiat cu Softlead reprezintă o oportunitate de a oferi beneficii suplimentare companiilor membre prin accesarea gratuită a oportunităţilor de afaceri şi de parteneriate, generate în mod direct de către asociaţie sau prin colaborările noastre cu organizaţii reprezentative din alte sectoare ale economiei. În prezent, peste 75% din cifra de afaceri realizată de firmele româneşti de IT este generată de vânzări în afara ţării, piaţa internă fiind foarte redusă din cauza lipsei investiţiilor în tehnologie, atât la nivelul proiectelor publice, cât şi în cadrul companiilor româneşti, fapt care ne situează pe penultimul loc în studiile europene privind gradul de digitalizare a societăţii. Acest parteneriat se înscrie în eforturile ANIS de susţinere a dezvoltării companiilor membre şi de accelerare a creşterii pieţei interne de tehnologie", a declarat Gabriela Mechea - Director Executiv ANIS.
În prezent, în platforma Softlead sunt listate peste 400 de firme, care au acces la o bază importantă de solicitări şi cereri de ofertă pentru implementări software în cadrul companiilor client, marketplace-ul reprezentând un canal principal de lead generation pe piaţa din România.
Obiectivele Softlead şi ANIS au în vedere un punct comun: susţinerea companiilor IT prin acţiuni de creştere a portofoliilor acestora de clienţi şi prin construirea unor parteneriate solide chiar în interiorul industriei. De asemenea, alăturarea dintre o asociaţie patronală, care contribuie activ la dezvoltarea segmentului de servicii şi produse româneşti de tehnologie, şi o companie de tip marketplace, cu rol de generare a oportunităţilor de creştere accelerată, reprezintă un element-cheie al industriei, atât în raportul de colaborare dintre partenerii IT, cât şi în relaţia acestora cu beneficiarii finali, mai exact cu entităţile care trec prin procese de transformare digitală, a menţionat Alexandra Roată, Co-Founder Softlead Marketplace.
Digitalizarea a accelerat achiziţia şi implementarea soluţiilor şi tehnologiilor software şi tot mai multe companii beneficiar au nevoie să fie ghidate în alegerea aplicaţiei potrivite, a furnizorilor şi a serviciilor complementare. În acest sens, platforma Softlead.ro ajută companiile să identifice suita de module şi de aplicaţii necesare, în funcţie de obiectivele de creştere, indicatorii de performanţă, specificul industriei, bugetele alocate şi mărimea companiei.