În perioada 1-3 noiembrie 2022 Antibiotice Iaşi este prezentă la Frankfurt, la cel mai important eveniment expoziţional al industriei farmaceutice mondiale, CPhI Worldwide, conform unui comunicat remis redacţiei. Compania are o prezenţă continuă la acest târg de aproape 20 de ani, iar acest lucru a determinat o multiplicare de peste 7 ori a exporturilor.
"Suntem aici, la acest eveniment internaţional, pentru a transmite un mesaj de stabilitate si continuitate, partenerilor nostri. Este necesar să fim mereu în contact cu partenerii tradiţionali dar şi să ne facem cunoscuţi unor potenţiali parteneri, pentru a ne susţine obiectivele de afaceri pe termen lung. Ne-am propus că până în anul 2025 să exportăm peste 50% din cifra noastră de afaceri, iar până în anul 2030 să finanţăm 3-4 investitii extrem de importante în noi site-uri de fabricatie şi un modern centru de cercetare. Astfel, capacităm deja parteneri de peste tot din lume pentru a menţine contacte deschise pentru aceste investiţii", a declarat Ioan NANI, director general Antibiotice.
Potrivit sursei citate, delegaţia Antibiotice la CPhI Worldwide, formată din specialişti în domeniile cercetării-dezvoltării, import, export, dezvoltarea afacerilor, va avea întâlniri cu parteneri de afaceri din toată lumea, într-un demers menit să valorifice capabilităţile de cercetare şi infrastructura de producţie de pe moderna platformă de fabricaţie de la Iaşi. Astfel, se vor stabili strategii de vânzare viitoare, cât şi posibilităţi de dezvoltare a noi produse farmaceutice. În urma acestor întâlniri de afaceri, compania a identificat mereu noi oportunităţi de business şi de extindere pe piaţa globală.
În perspectivă, Antibiotice vizează accelerarea dezvoltării pe piaţa internaţională, iar în acest context, participarea constantă la expoziţia CPhI Worldwide s-a dovedit un adevărat motor de creştere a exporturilor Antibiotice. Acest fapt a făcut ca brandul românesc Antibiotice să devină tot mai prezent pe pieţele farmaceutice internaţionale.
Astfel, în Marea Britanie, Antibiotice a reuşit prin câştigarea licitaţiilor regionale organizate de autoritatea NHS (National Health Service) să deţină o cotă de piaţă de aprox.30% calculată la nivelul consumului anual naţional pentru pentru un medicament antiinfecţios cu administrare injectabilă - Amoxiplus (amoxicillinum/acid clavulanicum), subliniază sursa citată.
-
În Statele Unite ale Americii, Antibiotice a devenit unul dintre principalii furnizori de medicamente antiinfecţioase sterile injectabile. Afacerea s-a consolidat în timp, prin creşterea numărului de produse înregistrate în această ţară şi printr-o acoperire teritorială extinsă asigurată de colaborarea cu mari 4 parteneri-distribuitori. Acest fapt oferă sustenabilitate afacerii Antibiotice şi reconfirmarea statutului de furnizor de medicamente pe cea mai mare piaţă reglementată din lume. Pentru Nafcilină, de asemenea un medicament antiinfecţios injectabil, compania Antibiotice deţine o cotă de piaţă de 27%, pe piaţa SUA (conform datelor de piaţă IQVIA).
În Vietnam, o piaţă accesată în urmă cu 10 ani de Antibiotice, pentru gamele de produse Ampiplus si Amoxiplus, compania detine o cotă de piaţă de 42%, respectiv 33% din consumul naţional.
Pe langă exportul de medicamente antiinfecţioase injectabile, Antibiotice îşi propune să devină un producător internaţional consacrat pentru produse topice (dermatologice) şi produse sterile (soluţii şi pulberi sterile injectabile), se mai arată în comunicat.