Asesoft Distribution, companie care activează pe piaţa locală de distribuţie IT, a anunţat ieri rezultatele pentru anul trecut, în creştere cu 44% faţă de 2006, înregistrând o cifră de afaceri de 104 milioane USD, în condiţiile unei creşteri a pieţei estimate de 20%. Asesoft Distribution a înregistrat astfel un ritm dublu de creştere în raport cu evoluţia pieţei locale de distribuţie IT.
Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution, a declarat: "Asesoft Distribution îşi propune să atingă un volum de 135 milioane de dolari în 2008, reprezentând o creştere cu 30% faţă de anul anterior, estimarea noastră bazându-se pe faptul că piaţa va cunoaşte o uşoară încetinire a ritmului anul acesta, crescând cu doar 15%. Am încheiat 2007 depăşind cu 9 milioane USD cifra anunţată la început de an. Acest lucru s-a datorat, în principal, adăugării unor linii noi de produse, dar şi unei politici flexibile în relaţia cu clienţii, ce a dus la o creştere a cotei de piaţă a partenerilor Asesoft Distribution în zonele şi pe segmentele lor de business".
Planul de afaceri din 2008 presupune extinderea gamei de produse oferite partenerilor, produse noi care să le completeze pe cele existente, cum a fi notebook-uri, echipamente de imprimare, accesorii şi componente pentru servere.
Răzvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution, opinează: "Ne propunem ca, în 2008, să înregistrăm o evoluţie ascendentă care să provină din creşterea partenerilor noştri, dar şi din extinderea gamei de produse. Dorim să venim cu servicii şi programe de marketing care să-i ajute pe partenerii noştri să obţină o cotă de piaţă mai mare în segmentul în care activează, produsele noi urmând să completeze ofertele lor, făcându-i mai competitivi".
Asesoft Distribution a semnat pe parcursul anului 2007 o serie de contracte de distribuţie cu producători de tehnologie recunoscuţi în plan internaţional, precum Microsoft pentru produse periferice, Western Digital pentru dispozitive de stocare, BitDefender pentru produse software de securitate sau Lite-On, cel mai mare producător mondial în zona dispozitivelor optice (CD/DVD-RW, Blu-ray). În paralel, compania a dezvoltat programe personalizate de marketing care au dus la o consolidare a poziţiei în piaţă a mărcilor existente în portofoliu, precum AMD, Gigabyte, Kingston, LG sau Seagate.
La finele trimestrului al treilea, marca Horizon, dezvoltată în regim propriu de Asesoft Distribution, se clasa, conform studiilor, în topul primilor patru playeri de pe segmentul monitoarelor la nivelul pieţei locale, ţinta pentru 2008 fiind de a realiza o cotă de piaţă de 10%.