Producătorul de cosmetice "Farmec" a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creştere cu peste 10 % faţă de 2013, când a înregistrat 138 de milioane de lei, arată un comunicat remis redacţiei.
"Investiţii totale în valoare de peste 10 milioane de lei în modernizarea laboratoarelor companiei şi retehnologizarea unor linii de producţie ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar şi să eficientizăm substanţial procesul de fabricaţie ", este citat în comunicat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.
Farmec a inaugurat în 2014 două magazine de brand în oraşele Salonic şi Katerini din Grecia, unde cei care apreciază cosmeticele Farmec pot regăsi o gamă variată de produse şi pot beneficia de consiliere din partea specialiştilor.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine, mai arată sursa citată.