Compania Philip Morris România intenţionează să majoreze ponderea exporturilor la 50% anul viitor, de la 30-40% din producţie în prezent, a declarat, ieri, Richard Morgan, directorul general al Philip Morris România. În acest an, Philip Morris România a devenit un centru de producţie agreat la nivel european pentru fabricarea mărcilor Philip Morris International, la ora actuală având loc investiţii legate de viitoarea activitate de export. Compania exportă în ţările UE, în special în Italia, Polonia şi Cehia, dar şi în Africa.
Philip Morris International a intrat pe piaţa autohtonă în noiembrie 1997, cînd a decis să investească într-o capacitate nouă de producţie în România. Locaţia aleasă a fost Otopeni, unde a fost construită în scurt timp o fabrică de ultimă generaţie, echipată pentru a produce mărcile internaţionale ale Philip Morris. Fabrica are o suprafaţă construită de 3,3 hectare şi reprezintă o investiţie directă de peste 100 milioane de dolari.
Potrivit reprezentanţilor companiei, capacitatea de producţie a fabricii va creşte anul viitor la 20 miliarde de ţigări pe an.
Ţigările fabricate la Otopeni întrunesc standardele de calitate, certificate de autorităţile de resort locale şi de organisme internaţionale - ISO 9001 şi ISO 14001, Larex. Au fost implementate un sistem de control al calităţii şi un serviciu de relaţii cu clienţii iar personalul din producţie, numărând peste 400 de angajaţi la ora actuală, a beneficiat de 15.577 zile de training.
În iunie 1998, la numai 9 luni de la inaugurarea şantierului, prima ţigaretă L&M a fost produsă la fabrica din Otopeni, urmată la scurt timp de Marlboro, marca-amiral a companiei Philip Morris şi cea mai bine vândută ţigaretă din lume, conform raportului Millard Brown 2007.
De atunci, Philip Morris România a lansat nu mai puţin de 43 de mărci şi extensii, a desfăşurat numeroase campanii promoţionale şi de comunicare cu fumătorii adulţi din România.
Compania Philip Morris România este unul dintre cei mai mari contributori la bugetul de stat. În ultimii 10 ani, compania a plătit peste 1,7 miliarde dolari în accize şi a depăşit 2,5 miliarde dolari total taxe şi impozite.
Compania Philip Morris România este foarte activă în aria caritabilă, dedicând mai mult de 2,2 milioane de dolari programelor de sponsorizări.
În premieră, în România, Philip Morris lansează Marlboro Filter Plus
În acest an, pentru a marca 10 ani de existenţă pe piaţa românească, Philip Morris lansează, în premieră, Marlboro Filter Plus. Noul produs revoluţionează prin sistemul de filtrare multi zonal. "Versiunea de 6 miligrame pe care o lansăm astăzi în România este o premieră în lume, celelalte două variante de 3 miligrame şi un miligram fiind deja lansate în patru ţări", a mai spus Morgan.
Marca Marlboro a crescut pe piaţa românească de la o cotă de 1,06% în anul 1998 la 12,7% în prezent.
Alţi indicatori ai unei afaceri în creştere accelerată:
• 42,5% femei în management
• Un total de 26.000 de zile de training managerial şi tehnic
• Peste 513 promovări.
.