Grupul APT cu un istoric de peste 25 de ani, venituri de 64 milioane de euro şi aproape 4000 de angajaţi în anul 2021 îşi schimbă denumirea în Prohuman APT şi se aliniază astfel la identitatea grupului din care face parte, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, furnizorul de servicii de resurse umane PROHUMAN, prezent în şapte ţări europene (Ungaria, Romania, Slovenia, Croatia, Serbia, Germania şi Austria) a achiziţionat în 2017 pachetul majoritar de acţiuni al APT, intrând astfel pe piaţa românească. Activitatea în România s-a desfăşurat, până în prezent, în paralel sub celor două branduri.
Prima jumătate a anului 2022 a favorizat tranziţia naturală către alinierea identităţii companiei româneşti la elementele de brand PROHUMAN - nume, logo, domeniu web, precum şi popularizarea noii identităţi atât în parteneriatele în care grupul APT este implicat, cât şi în mediul de afaceri autohton, în general.
"Fiind în proces de expansiune teritorială la nivel naţional, am considerat potrivit că este momentul să ne facem cunoscuţi sub noul brand PROHUMAN. Acest proces reprezintă o dovadă a evoluţiei noastre şi dorim să ne asiguram partenerii de business, angajaţii, candidaţii, că echipa cu care s-au obişnuit deja va fi la fel de dedicată tuturor proiectelor. Atât grupul din care facem parte din anul 2017, cât şi noi, echipa din România, avem planuri frumoase de dezvoltare şi continuăm să oferim partenerilor noştri servicii la cel mai înalt nivel calitativ. Alinierea la brandul PROHUMAN înseamnă în acelaşi timp alinierea la viziunea grupului de a îmbunătăţi şi de a diversifica continuu serviciile şi de a deveni lider de piaţă în topul companiilor de profil din Europa de Est până în anul 2024 ", spune Sorina Donisa, CEO PROHUMAN APT.
Ce se află în spatele rebranding-ului: dezvoltarea teritorială şi de portofoliu
Apartenenţa la un grup internaţional de succes i-a oferit companiei româneşti APT avantajul de a beneficia de procesul de knowledge sharing la nivel de grup şi regional, ceea ce s-a tradus într-un parcurs de continuă creştere începând cu anul 2018. Pe lângă liniile de business deja consacrate, de recrutare şi muncă temporară specialişti, compania a dezvoltat substanţial şi linia de business de recrutare şi muncă temporară blue. Astfel, Prohuman APT şi-a extins atât portofoliul de parteneri, cât şi acoperirea teritorială, în prezent, reţeaua ajungând la 6 branch-uri în Braşov, Iaşi, Timişoara, Sibiu, Craiova şi Ploieşti, pe lângă sediul central din Bucureşti, subliniază sursa citată.
Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 314 milioane de lei, respectiv 64 milioane de euro poziţionându-se în top 3 jucători pe piaţa locala de servicii HR. Prin acest proces de rebranding se aliniază nu doar la identitatea de grup, ci şi la strategia şi dorinţa de expansiune teritorială a PROHUMAN. Până la finele lui 2022, Sorina Donisa, CEO-ul companiei, estimează afaceri de aproximativ 70 milioane de euro.
Totodată, PROHUMAN APT se mută cu sediul central într-o locaţie nouă în Bucureşti iar adresa este Expo Business Park, str. Av. Popişteanu nr. 54A, corp 1, etaj 4, sector 1, se menţionează în comunicat.