Aquila, lider de piaţă în domeniul serviciilor integrate de distribuţie şi logistică, anunţă că mărcile sale proprii Gradena - legume congelate - şi LaMasă - semipreparate congelate din carne - au înregistrat creşteri în valoare cu 33% în primul semestru al anului, faţă de aceeaşi perioadă din 2021, conform unui comunicat de presă.
"Ne concentrăm tot mai mult pe mărcile proprii şi pe dezvoltarea lor ca branduri puternice, de încredere, pentru piaţa de congelate, atât legume, cât şi semipreparate din carne. Ambele branduri au înregistrat creşteri double digit faţă de perioada similară a anului trecut, atât în volume, cât şi în valoare. În timp ce marca Gradena e prezentă atât în Retail cât şi în Horeca, LaMasă s-a concentrat pe dezvoltarea în reţelele Horeca şi Gastro, urmând să intre şi în Retail. Ambele linii de produse sunt bine primite de piaţă şi rapid acceptate, lucru care ne dă încredere în dezvoltările viitoare", declară Răzvan Bagherea, Manager Resurse Umane şi Organizare Aquila.
Potrivit sursei citate, linia LaMasă, brand ce în prezent cuprinde 14 tipuri de produse, este disponibilă în noi ambalaje special concepute, gradual, din luna iulie, iar produsele se vor găsi şi în Retail, începând cu trimestrul 4 al acestui an.
"Odată ce noile ambalaje ajung la raft, în Retail, vom putea vorbi despre şi mai multă recunoaştere a brandului şi de atractivitate sporită pentru consumatorii individuali. Pe piaţa Horeca şi Gastro suntem bine reprezentaţi şi deţinem o poziţie puternică - LaMasă fiind o gamă de produse de calitate foarte bună.", adaugă Răzvan Bagherea.
Şi gama Gradena se extinde cu trei produse noi, în ambalaje de 2,5 kilograme: Amestec Chinezesc, Amestec European şi Amestec 4 Anotimpuri. De asemenea, în urma studiilor de piaţă realizate şi urmărind tendinţele de consum, începând cu trimestrul trei, Gradena va lansa inovaţii, care vin în întâmpinarea nevoilor consumatorilor şi care acoperă ocazii noi de consum, se mai arată în comunicat.