AROBS Transilvania Software a lansat MonePOS, o soluţie de plată contactless, pentru piaţa din România şi nu numai, care foloseşte un dispozitiv mPOS de dimensiuni reduse, interconectabil cu orice dispozitiv hardware dedicat, şi prin care plata se efectuează în mai puţin de 10 secunde, transmite un comunicat de presă trimis redacţiei.
Soluţia este deja prezentă pe piaţa de taximetrie din Cluj-Napoca, oferind, în premieră pentru România, conectarea directă cu casa de marcat (taximetrul) din taxiuri. MonePOS vine la pachet cu servicii financiare oferite de Banca Transilvania.
De ce Cluj-Napoca? Pentru că este primul oraş din România, unde, începând cu 31 martie 2021, în conformitate cu "Regulamentul privind organizarea şi executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Cluj-Napoca", taximetrele au obligaţia să fie dotate cu echipamente şi soluţii de plată contactless, pentru a-şi putea continua activitatea.
MonePOS aduce valoare adăugată companiilor din mai multe perspective: rapiditatea plăţilor contactless - plata se efectuează în doar 10 secunde (cu card, smartphone sau smartwatch), dimensiunea redusă, conectivitatea directă cu aparatul de taximetru sau alte dispozitive. Mai mult, dat fiind contextul pandemic, e un sprijin pentru luarea măsurilor de siguranţă şi igienă pentru clienţii şi operatorii din industriile de mobilitate.
În ultimele luni, soluţiile de mobilitate pentru plăţi au devenit din ce în ce mai importante, dat fiind faptul că, în multe industrii, comportamentul utilizatorilor a accelerat adoptarea soluţiilor contactless.
MonePOS vine în sprijinul digitalizării complete a companiilor din mai multe arii de activitate: transport persoane, taximetrie, FMCG, curierat, food delivery, pieţe, retail-ul mic. Pentru soluţii dedicate altor industrii cu cerinţe specifice, AROBS poate, de asemenea, personaliza soluţia de plată lansată.
Voicu Oprean, fondator & CEO AROBS, declară: "Clujul ţine pasul cu vremurile şi noi ne bucurăm să inovăm în Cluj. Nu ne oprim aici, dorim să lansăm, în următoarea perioadă, mai multe soluţii de plată contactless şi unattended. Ştim că, mai ales din luna martie 2020 încoace, companiile din toate industriile pentru care am construit acest produs trebuie să ofere sisteme şi dispozitive de plăţi contactless, pentru a câştiga încrederea consumatorilor şi pentru a asigura condiţii impecabile de siguranţă pentru clienţi. Această iniţiativă deschide noua direcţie strategică a companiei, de dezvoltare a expertizei în servicii şi soluţii fintech.".