Artesana, producătorul român de lactate artizanale din lapte 100% românesc, şi-a numit noul Director General Executiv, informează un comunicat de presă, remis astăzi.
Sergiu Mulţescu, care ocupa până în prezent funcţia de Director Comercial în cadrul aceleiaşi companii, va conduce direcţia strategică de dezvoltare şi de vânzări a Artesana International SA.
"Ne bucură să facem anunţul promovării lui Sergiu Mulţescu în funcţia de Director general executiv al Artesana. Sergiu a fost alături de noi şi de Artesana, de aproape 10 ani, şi lui i se datorează o foarte mare parte din ascensiunea brandului. Susţinerea oamenilor care şi-au probat capacitatea de a excela, de a inova şi de a îndeplini obiectivele trasate, în acord cu principiile şi valorile Artesana, este parte a politicii noastre de personal. Odată cu operaţionalizarea noii fabrici Artesana, echipa noastră nu doar că se extinde, ci se şi consolidează prin promovarea în funcţii cheie a colegilor noştri cu rezultate în dezvoltarea companiei" a declarat Alina Donici, Managing Partner Artesana.
Sergiu Mulţescu s-a alăturat echipei artizanilor laptelui în anul 2014, dată de la care a condus echipa de vânzări Artesana şi a acceptat, încă de pe atunci, provocările care veneau la pachet cu ambiţiile tinerilor antreprenori din Tecuci, judeţul Galaţi.
"Ce am apreciat în primele momente la fondatorii Artesana, Alina şi Daniel Donici, sunt fix aceleaşi lucruri pentru care sunt alături de ei şi acum: simplitatea şi onestitatea. Însă ce m-a atras cel mai mult şi cel mai mult, a fost curajul şi nebunia de a visa atât de înalt!" spune Sergiu Mulţescu despre primul lui contact cu membrii echipei Artesana.
"La companie mi-a plăcut provocarea în sine. La început şi din experienţa pe care am avut-o anterior, mi-a fost greu să înţeleg ce făceau oamenii în Artesana, atât din prisma calităţii produselor, dar mai ales din prisma principiilor şi valorilor care erau transmise de echipa foarte tânără de management. Aceste valori şi principii au fost mereu puse pe un mare piedestal şi întotdeauna au primat în faţa profitului.
Avem un secret pentru succesul echipei noastre şi a brandului nostru, dar este unul pe care îl pot împărtăşi. Oamenii pe care îi avem lângă noi, cei care au aderat la principiile şi valorile noastre, care cred cu tărie în ceea ce facem şi au devenit o parte o poveştii Artesana, ei sunt secretul nostru. Noi ştim sigur că povestea merge mai departe cu oameni" a mai declarat Sergiu Mulţescu, noul Director general executiv al Artesana.
Brandul Artesana a luat naştere în 2012 şi este o poveste adevărată din România. O poveste scrisă de doi români, Alina şi Daniel Donici, şi familia lor, în timp, cu trudă, uneori cu sacrificii, temeri şi clipe grele. Dar este şi o poveste cu multe victorii meritate, stropită uneori cu lacrimi de bucurie. Este povestea succesului dobândit în tihnă, nu peste noapte, cu muncă şi fără compromisuri.
În 2022, la 10 ani de la lansarea Artesana, business-ul a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 5 milioane euro, cu 75 de angajaţi.