Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP) este decisă să facă PR pentru PR

A.S.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 23 martie 2005

Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP) organizează în acest an, la aniversarea a 10 ani de existenţă, o serie de acţiuni publice menite să transforme piaţa Relaţiilor Publice într-o piaţă matură şi profesionistă, în care să activeze specialişti a căror profesie să fie clar definită şi recunoscută de comunitate.

Agenda ARRP pentru perioada următoare cuprinde numeroase activităţi care vor sprijini atingerea obiectivelor Asociaţiei. Printre acestea se numără organizarea unor evenimente precum "Zilele Relaţiilor Publice" pe 15-16 iunie 2005, participarea la conferinţe şi concursuri internaţionale în domeniul Relaţiilor Publice precum şi organizarea unor dezbateri publice în parteneriat cu instituţii publice şi mass media. În plus, Asociaţia are în programul de activitate din acest an elaborarea definiţiei operaţionale a profesiei de "Specialist în Relaţii Publice" şi introducerea acesteia în "Clasificarea Ocupaţiilor din România" precum şi elaborarea unui cod deontologic al specialiştilor în Relaţii Publice şi a unui Catalog al specialiştilor în Relaţii Publice din România.

Preşedintele ARRP, Dumitru Borţun, a declarat: "În ultima perioadă, piaţa de Relaţii Publice din România a făcut paşi importanţi de la adolescenţă spre vîrsta adultă, iar ARRP se vrea un catalizator al acestui proces de maturizare. ARRP are datoria de a face PR pentru PR, de a-i convinge pe manageri, oameni politici şi demnitari că este în interesul lor să apeleze la specialiştii comunicării publice şi private".

ARRP reuneşte specialişti care lucrează în departamentele de Relaţii Publice din instituţiile publice, firme şi organizaţii neguvernamentale, specialişti din agenţiile de Relaţii Publice, liber-profesionişti, precum şi cadre didactice din facultăţile de profil. Noul preşedinte al ARRP, Dumitru Borţun, conferenţiar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice "David Ogilvy" (SNSPA), este doctor în filosofie şi specialist în marketing politic şi electoral, avînd o experienţă semnificativă în cercetarea opiniei publice şi consultanţă. Noul Consiliu de Conducere, ales pentru perioada 2005-2007, reuneşte specialişti recunoscuţi în domeniul comunicării: preşedinte - Dumitru Borţun; vicepreşedinţi - Răduţ Bîlbîie, Silvia Bucur, Mircea Constantinescu, Gilda Lazăr, Gabriel Pîslaru; secretar general - Gabriel Ferugean; membri în Consiliul de Conducere - Cristina Bălan, Cristina Coman, Dragoş Dehelean, Angelica Iva, Luminiţa Oprea, Mirela Pitu, Cătălina Stan, Doina Tătaru, Adriana Tran şi Corina Vintan.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb