ASSI, apreciată la nivel european pentru progresele în implementarea Punctului de Contact Unic electronic

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 25 noiembrie 2008

În data de 20 noiembrie 2008, o delegaţie din partea Agenţiei pentru Serviciile Societăţii Informaţionale(ASSI) a participat la evenimentul Jamboree PSC 2008, desfăşurat la Bruxelles, unde a avut un succes deosebit în prezentarea modelului României în implementarea Punctului de Contact Unic electronic, stipulat în Directiva 2006/123/CE privind serviciile pe piaţa internă (Directiva Servicii).

În cadrul prezentării, Roxana Bănică, vicepreşedinte a ASSI, a descris abordarea românească, arhitectura şi noutăţile conceptuale cu privire la Punctul de Contact Unic electronic, evidenţiind viziunea integrată şi implicarea întregii administraţii publice centrale din România în acest demers.

Abordarea României a stârnit un interes deosebit care s-a concretizat la locul prezentării prin extinderea duratei discuţiilor de la 45 minute la peste o oră şi jumătate, în condiţiile în care numărul de locuri în sală a fost depăşit cu mult de numărul persoanelor interesate de subiect. Au atras atenţia conceptele noi precum "Service Level Agreement" între instituţiile adminstraţiei publice sau "motorul de gestionare a serviciilor" inclus în conceptul de Punct de Contact Unic electronic.

În urma prezentării susţinute în cadrul workshop-ului, Marea Britanie, Germania şi Olanda şi-au manifestat intenţia pentru o viitoare colaborare cu ASSI în ceea ce priveşte interoperabilitatea în acest proiect.

La workshop-ul organizat de către ASSI au fost prezenţi reprezentanţi de la Comisia Europeană şi specialişti din peste 15 State Membre, interesaţi să înveţe din experienţa României în implementarea acestei cerinţe din cadrul Directivei Serviciilor.

Jamboree PSC 2008 a fost organizat de către ICTU- Olanda în colaborare cu Danemarca, Anglia, Franţa şi Germania. Scopul evenimentului a fost acela de a reuni reprezentanţi din Statele Membre în vederea realizării unui schimb de experienţă în implementarea Punctelor de Contact Unice electronice la nivelul fiecărei ţări.

Conform Directivei Serviciilor, fiecare Stat Membru trebuie să îşi implementeze Puncte de Contact Unice electronice până la data de 28.12.2009. La nivelul României, ASSI este instituţia care are responsabilităţi în iniţierea, implementarea şi operarea Punctului de Contact Unic electronic, proiect creat cu rolul de a se asigura accesul electronic la orice activitate din sfera serviciilor, indiferent de statul de origine.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb