Auchan România lansează Raportul de Sustenabilitate 2021

V.G.
Companii / 12 decembrie 2022

Auchan România lansează Raportul de Sustenabilitate 2021

Auchan România publică cel de-al doilea Raport de Sustenabilitate al companiei care cuprinde date calitative şi cantitative privind performanţele non-financiare, impactul activităţii sale în comunitate şi realizările din 2021, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.

Potrivit sursei citate, printre cele mai importante categorii incluse în raport se numără strategia de sustenabilitate, promovarea unei alimentaţii sănătoase şi combaterea risipei alimentare, lupta împotriva poluării cu plastic, reducerea amprentei de carbon, dar şi economia circulară şi proiectele implementate, oamenii din companie şi comunităţile sustenabile.

Datele incluse cuprind atât perioada 1 ianuarie 2021 - 31 decembrie 2021, cât şi pe an glisant, pentru perioada 1 octombrie 2020 - 30 septembrie 2021, şi marchează şi un moment aniversar, în 2021 Auchan sărbătorind 15 ani pe piaţa din România.

Raportul este structurat pe capitole, fiecare acoperind o arie strategică diferită şi analizează activitatea companiei în ceea ce priveşte viziunea, valorile şi evoluţia numărului de magazine, guvernanţa, etica, relaţia cu partenerii şi furnizorii Auchan, dar şi elemente de resurse umane, diversitatea şi incluziunea în muncă, precum şi angajamentele comunitare asumate. Totodată, sunt prezentate informaţii privind strategia de sustenabilitate, performanţa din perspectiva dezvoltării durabile, acţiunile concrete întreprinse, proiectele majore în care compania e implicată, dar şi obiective pentru viitor.

,,Lansarea celui de-al doilea Raport de Sustenabilitate reprezintă modul voluntar prin care am decis să comunicăm transparent şi să punem la dispoziţia tuturor stakeholderilor rezultatele şi impactul acţiunilor noastre în 2021 privind sustenabilitatea în Auchan. Pe lângă transformarea modelului nostru de afaceri către un comerţ bazat pe producţie şi consum responsabil, punem, de asemenea, un deosebit accent pe implicarea în comunitate şi respectarea angajamentelor noastre pentru protejarea mediului. În raport, veţi regăsi viziunea, proiectele şi eforturile noastre constante de a contribui la crearea unui climat de proximitate şi echitabil faţă de angajaţi, comunităţi şi parteneri", a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.

Auchan promovează o alimentaţie sănătoasă şi susţine producătorii locali, colaborând cu peste 85% furnizori din România, iar gama alimentară este formată din peste 90% produse de la companii din România, având în prezent 24 de filiere proprii.

Strategia de sustenabilitate Auchan este aliniată obiectivelor de dezvoltare durabilă ale ONU. Retailerul luptă împotriva risipei alimentare şi a poluării cu plastic şi a adoptat măsuri pentru a reduce amprenta de carbon, promovând angajamentele sociale. Anul trecut, Auchan a contribuit la reciclarea a 14.000 tone de deşeuri la nivel de magazine, iar prin programul "Zero Risipă", extins şi în 14 magazine de proximitate (supermarketuri şi magazine MyAuchan) a ajutat la salvarea a 4,3 mil de produse alimentare, dar şi evitarea a peste 4000 de tone de CO2 de a ajunge în natură. De asemenea, ambalajele produselor gastro marcă proprie Auchan au devenit în proporţie de 100% eco friendly. Totodată, din mai 2021, Auchan a eliminat din magazine toate ambalajele de unică folosinţă din plastic. Şi în 2021 Auchan a continuat parteneriatul cu "Banca pentru Colectarea şi Distribuirea Alimentelor" contribuind şi încurajând donaţiile de alimente.

Tot la nivel de reciclare, prin demersul de colectare a uleiului alimentar uzat, iniţiat în octombrie 2019, s-au colectat peste 220.000 de litri de ulei până la finalul anului 2021, compania responsabilizând consumatorii casnici şi contribuind la educarea către un consum responsabil.

Auchan a lansat în ianuarie 2021 proiectul "O nouă viaţă", axat pe economia circulară a textilelor, o premieră pe piaţa locală de retail. Proiectul este parte a strategiei companiei de reducere a amprentei de carbon, prin intermediul căruia hainele deja purtate sunt reutilizate, fiind extins treptat, iar la finalul anului au fost deschise 12 shop-in-shop-uri în magazinele din toată ţara. De asemenea, Proiectul de Colectare şi Reciclare a Textilelor iniţiat în 2020, prin care au putut fi donate produse pentru reciclare sau pentru ajutarea familiilor defavorizate, a continuat şi în 2021.

Auchan semnează acorduri cu toţi partenerii săi, prin care aceştia se angajează să respecte politicile sale de sustenabilitate, printre care se numără impactul asupra mediului sau prezentarea unor oferte ce susţin responsabilitatea socială, iar în 2021 toţi furnizorii de marfă au folosit în flotele lor doar vehicule care îndeplinesc standardul Euro 5 sau Euro 6.

La nivel de colaborări, compania sprijină peste 40 de proiecte sociale. Printre altele, pe parcursul lui 2021 a continuat colaborarea cu Fundaţia FARA, al cărei scop principal este acela de a combate sărăcia prin educaţie, donând peste 300.000 de lei pentru cauze sociale, se precizează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb