Start-up-ul românesc Autocalls.ai a dezvoltat o soluţie software inovatoare - roboţi cu voce destinaţi automatizărilor departamentelor de client service. Agenţii vocali, bazaţi pe inteligenţă artificială, pot purta conversaţii naturale în 25 limbi, sunt disponibili nonstop, pot avea concomitent convorbiri nelimitate şi oferă suport LIVE pentru orice nişă.
Astfel, timpii de aşteptare din orice departament de suport clienţi ar putea dispărea, iar răspunsurile la problemele consumatorilor ar fi mult mai rapide.
"Chatboţii AI au revoluţionat deja interacţiunea companiilor cu clienţii. Există rapoarte care arată chiar că aceştia reuşesc să răspundă în proporţie de până la 80% întrebărilor de rutină ale clienţilor. Principala diferenţă pe care Autocalls.ai o aduce în piaţă constă în faptul că roboţii AI sunt capabili să poarte o conversaţie naturală şi un dialog liber unic pentru fiecare apel, urmărind obiectivul final, spre deosebire de boţii clasici IVR unde dialogul se realizează prin apăsarea de taste predefinite. În funcţie de gradul de dificultate, implementarea acestei soluţii durează de la 2 săptămâni pentru un flux simplu precum cel de confirmări programări şi până la 2-3 luni pentru cele complexe şi legate strâns de sistemele clientului, precum colectarea de datorii cu propunerea unui plan de plată în tranşe. Suntem încrezători în capacitatea acestei soluţii de a transforma complet modul în care companiile interacţionează cu clienţii", a declarat Ştefan Petrea, co-fondator şi CTO Autocalls.ai.
Investiţia totală pentru dezvoltarea roboţilor vocali s-a ridicat la 300.000 de euro, iar compania îşi propune să automatizeze simplu, rapid şi eficient, apelurile telefonice cu ajutorul inteligenţei artificiale ale jucătorilor din România, dar şi din Statele Unite ale Americii.
Noua soluţie Autocalls.ai oferă o serie de beneficii pentru companiile care implementează această tehnologie, printre care se numără reducerea semnificativă a costurilor operaţionale, crearea unui mediu mai pozitiv în cadrul companiei prin eliminarea sarcinilor repetitive şi obositoare, precum şi disponibilitatea multilingvistică 24/7 pentru un număr nelimitat de convorbiri simultane.
"Mediul de business devine tot mai competitiv, iar tehnologia ne permite să implementăm soluţii menite să eficientizeze şi să îmbunătăţească experienţa clienţilor. După ce am înţeles în propriul business nevoia unei astfel de soluţii pe piaţa locală şi nu numai, am dezvoltat un prototip funcţional care, în urma implementărilor validate, a devenit Autocalls.ai - soluţia de roboţi de voce destinată automatizărilor din serviciul clienţi. Ne propunem să transformăm radical interacţiunile din departamentele de relaţii cu clienţii, prin intermediul acestor agenţi vocali bazaţi pe inteligenţă artificială", a declarat Alex Filoti, co-fondator şi CEO al Autocalls.ai.
Autocalls.ai se adresează în primul rând industriilor cu un volum ridicat de interacţiuni cu clienţii, cum ar fi auto, call center, HoReCa, IT&C, banking, asigurări, comerţ electronic şi IFN-uri. Astfel roboţii vocali pot deveni vânzători, recuperatori de creanţe, operatori bancari, se pot ocupa de rezervările din HoReCa, dar şi de reclamaţii sau suport tehnic în orice domeniu.
Compania estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro în primul an de funcţionare, pe baza implementărilor actuale ale soluţiei Autocalls.ai şi discuţiilor deschise cu posibili parteneri.