Babel Communications a înregistrat o creştere de 50% a cifrei de afaceri în ultimele 4 luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De la începutul anului, agenţia a ajuns la un nivel al cifrei de afaceri de 4.2 milioane de euro, crescând cu 22% faţă de perioada similară a anului 2007.
Raluca Simu, Managing Partener, Babel Communications este de părere că tendinţa de dezvoltare a agenţiei se datorează în principal deschiderii către alte domenii: "Odată cu renunţarea la poziţionarea agenţiei pe zona construcţiilor, am reuşit să aducem o serie de clienţi noi pentru care oferim activităţi full-service. Cel mai important nou client câştigat de agenţia noastră este Carpatina, pentru care lucrăm creaţie, PR, BTL şi media".
La rândul ei, şi Babel Communications trece printr-un proces de repoziţionare, reorganizare şi redefinire a liniilor strategice. Raluca Simu a mai spus că după câteva luni de la preluarea agenţiei am dorit o auditare a gradului de satisfacţie a clienţilor. Astfel, am realizat împreună cu D&D Research o cercetare pentru a determina gradul de satisfacţie a clienţilor agenţiei, luând în calcul ca zone studiu serviciile de creaţie, PR, BTL, media şi strategie.
Printre clienţii companiei se numără nume importante ca Henkel România, Carpatina, Praktiker, Arcelor Mittal Construction România, GlassCorp, Akzo Nobel, Constam Grup, CCCF, JVC, Lasselsberger/Cesarom.