Banca Transilvania pune antreprenorii pe hartă pentru a susţine afacerile de cartier din Bucureşti

Comunicate de presă / 15 aprilie 2021

Banca Transilvania pune antreprenorii pe hartă pentru a susţine afacerile de cartier din Bucureşti

Banca Transilvania vine cu o nouă iniţiativă Bucureştiul Întreprinzător, platformă online despre oamenii şi ideile de business care au transformat capitala în cel mai întreprinzător oraş din România. Este vorba de harta business-urilor din Bucureşti, cu branduri de cartier apreciate, care pot fi înscrise online pentru a fi cât mai cunoscute. BT continuă astfel iniţiativele începute în 2020, #CumparaDeLangaTine şi CumparaDeLaoAfacereMica, prin care şi-a propus să solidarizeze românii pentru a susţine afacerile locale, conform unui comunicat remis redacţiei.

Prin Bucureştiul Întreprinzător 3.0, banca doreşte să contribuie la consolidarea sentimentului de apartenenţă la cele 17 cartiere cuprinse în campanie. Din acelaşi motiv, campania cuprinde inclusiv mesaje vizuale care vor ajunge la business-urile bucureştene, în linie cu brandul, poziţionarea fiecărui cartier din care fac parte: cartierul Piaţa Victoriei- Toate drumurile duc la Victorie(i), Băneasa - Mon glamour, Colentina - Un bazar local cu fler internaţional, Berceni - La stradă e sufletul comerţului, Pipera - Tunari - Un festival de business etc. De asemenea, o parte dintre afacerile înscrise online în platforma Bucureştiul Întreprinzător vor beneficia de promovarea băncii prin canalele proprii de comunicare.

Un studiu recent realizat Reveal Marketing Research şi Banca Transilvania pe baza a peste 500 de interviuri online cu locuitori din Bucureşti cu vârsta între 18 şi 50 de ani arată că 85% dintre aceştia preferă să cumpere de la business-uri din cartier, aflate în proximitatea locuinţei. Argumentele ţin atât de economisirea timpului (86%), cât şi de calitatea produselor şi serviciilor (peste 50%). Majoritatea respondenţilor s-au arătat loiali afacerilor din cartierele lor, 57% recomandându-le prietenilor.

Bucureştiul Întreprinzător 1.0 şi 2.0

Recomandarea antreprenorilor a fost prima etapă a programului Bucureştiul Întreprinzător: antreprenorii promovaţi au nominalizat, la rândul lor, alte idei îndrăzneţe, precum Pegas, Radio Guerrilla, 5 to go, Frufru, În Faţa Blocului, Tea Tomescu, Orchestra Simfonică Bucureşti, Times New Roman, Pain Plaisir, Maison Dadoo sau Summer Well. Etapa a doua din Bucureştiul Întreprinzător a venit cu ceva nou, recomandarea vedetelor - persoanele care au ales să se alăture iniţiativei BT au nominalizat şi promovat branduri ale antreprenorilor din Bucureşti, arătându-şi astfel susţinerea.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb