După un sezon palpitant de Formula 1, Bang & Olufsen anunţă continuarea parteneriatului cu Scuderia Ferrari pentru sezoanele 2024 şi 2025, se arată într-un comunicat al Bang & Olufsen, remis redacţiei.
Marca Bang & Olufsen va apărea din nou pe maşinile Ferrari de F1, iar compania va continua să lucreze îndeaproape cu echipa din Maranello pentru a crea momente audio captivante pe circuit şi în magazinele Bang & Olufsen din întreaga lume, potrivit sursei. În sezonul 2023, Bang & Olufsen a găzduit o serie de evenimente de succes, arătând modul în care portofoliul producătorului de televizoare şi boxe de lux oferă cea mai puternică şi captivantă experienţă de vizionare în afara circuitului, pentru fanii Formulei 1, menţionează sursa.
Parteneriatul Bang & Olufsen cu Scuderia Ferrari transcende colaborarea cu divizia de racing, iar în 2024 cele două mărci vor continua să încânte clienţii cu lansarea de produse în ediţie specială, informează compania.
Kristian Teär, CEO Bang & Olufsen, este entuziasmat de ceea ce va aduce sezonul 2024, potrivit comunicatului: "Ne dorim să dezvoltăm acest parteneriat şi mai mult în sezonul viitor. La fel ca Ferrari, ne mândrim cu o istorie de performanţe la cel mai înalt nivel, de inovaţie şi măiestrie excepţională. În ultimul an, le-am prezentat iubitorilor mărcii Ferrari şi comunităţii de Formula 1 momentele captivante pe care produsele noastre le pot oferi şi vom continua să colaborăm pentru a crea şi mai multe clipe magice", spune Kristian Teär.
Lorenzo Giorgetti, Chief Revenue Officer Ferrari, adaugă, conform sursei: "Cu un partener excelent precum Bang & Olufsen, putem continua să le oferim oaspeţilor noştri de la Grands Prix o experienţă imersivă de primă clasă. La fel ca noi, Bang & Olufsen crede în cercetarea tehnologică constantă, în pasiunea pentru lucrurile frumoase şi are Imboldul continuu de a inova. Sunt încrezător că, în următorii ani, vom profita la maximum de reînnoirea parteneriatului nostru, prin crearea de oportunităţi de care vor beneficia ambele companii."