Banca Comercială Română continuă extinderea ecosistemului digital George către produse non-bancare şi anunţă un parteneriat cu Reţeaua de Sănătate REGINA MARIA, prin care facilitează utilizatorilor George accesarea abonamentelor medicale individuale direct din magazinul aplicaţiei, conform unui comunicat remis redacţiei.
Astfel, din luna octombrie, utilizatorii George pot achiziţiona abonamente medicale individuale, beneficiind de un discount special. Oferta de lansare include primele trei luni de utilizare gratuită a oricărui tip de abonament încheiat pe un an, pentru copii şi adulţi.
"George este un ecosistem de inovare digitală, care, de la lansare şi până în prezent, s-a dezvoltat continuu, adăugând peste 240 de funcţionalităţi noi. Pe lângă produsele financiare, am deschis platforma şi către produse non-bancare, iar acum ne bucurăm să avem o ofertă care să răspundă nevoii utilizatorilor de a beneficia de servicii de prevenţie şi tratament, ţinând cont şi de contextul medical. Prin parteneriatul pe care l-am încheiat cu Reţeaua de Sănătate REGINA MARIA, facilităm procesul de obţinere a unui abonament medical, rapid şi sigur, dar şi la un preţ avantajos. În plus, considerăm că abonamentele medicale sunt o investiţie pe care o facem pentru noi, contribuind la o stare bună de sănătate, bazată pe prevenţie şi pe dezvoltarea unor alegeri sănătoase, mai inteligente financiar", a declarat Mihai Sandu, Şef Departament Vânzări Digitale şi Parteneri, BCR.
Abonamentele Regina Maria oferă adulţilor şi copiilor soluţii personalizate şi integrate de îngrijire medicală, printr-o reţea naţională de peste 350 de clinici şi mii de medici. Serviciile medicale includ consultaţii şi controale, analize de laborator, investigaţii de imagistică şi radiologie. În plus, abonamentele medicale REGINA MARIA includ până la 90% din investigaţiile medicale recomandate anual, inclusiv cele necesare monitorizării post-Covid.
La trei ani de la lansarea în România, platforma de banking inteligent George oferă utilizatorilor săi un ecosistem complet de servicii bancare 100% online, de la deschiderea de cont curent, până la management carduri, credit, refinanţare, card de credit, cashback (bani înapoi la cumpărături la comercianţi) şi multe altele. De la începutul anului, George a introdus noi facilităţi în aplicaţie, de la multibanking, experienţa de rambursare anticipată a ratelor de credit, posibilitatea de vizualizare a conturilor de pensie de la BCR Pensii, posibilitatea de obţinere a unui card de credit sau de a activa descoperitul de cont 100% online, precum şi soluţii personalizate de plată a ratelor în cazul unor probleme financiare.
În magazinul aplicaţiei, utilizatorii mai pot găsi produse de asigurare speciale, produse de securitate cibernetică de la Bitdefender la preţuri dedicate, reduceri de 50% la cursele cu trotinetele electrice Splash. Prin extinderea accesului la servicii non-bancare direct din aplicaţie, George face un nou pas pentru revoluţionarea experienţei clienţilor printr-o interacţiune inedită cu tehnologia bancară.
George are, în prezent, peste 1,3 milioane de utilizatori activi şi este aplicaţia bancară cu cel mai mare rating din România, în magazinele App Store şi Google Play, iar 9 din 10 clienţi folosesc varianta de mobil George.