Banca Comercială Română (BCR) îşi extinde oferta către segmentul persoanelor nebancarizate, prin preluarea good.bee Service RO şi integrarea serviciului good.bee Tranzacţii mobile, potrivit unui comunicat de presă.
Iniţial o subsidiară a holdingului good.bee, deţinut de către Erste Group şi Fundaţia Erste, compania good.bee Service RO s-a lansat pe piaţa românească în martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzacţii mobile prin care asigură accesul la servicii bancare de bază: un cont curent în lei la BCR pentru a primi venituri sau a ţine banii în siguranţă, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar şi cumpărături şi serviciul de tranzacţionare mobilă pentru a obţine informaţii, a primi şi trimite bani sau a plăti facturi prin intermediul telefonului mobil.
"Ducem banca la clienţii noştri care fie nu aveau acces la o unitate bancară, fie considerau produsele bancare prea complicate sau prea scumpe", a declarat Oana Petrescu, vicepreşedinte Retail BCR.
Valoarea medie a unui transfer good.bee a fost în luna septembrie 2010 de 114 lei, în timp ce valoarea medie a facturii plătite prin serviciul de mobile banking atinge 100 de lei.
Din cei peste 25.000 de clienţi ai good.bee Tranzacţii mobile, aproximativ 40% se află departe de bancă, în mediul rural sau oraşe mici. 56% din clienţi au vârsta sub 25 de ani, inclusiv persoane cu vârsta între 14 - 18 ani.