Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 716 milioane lei, o creştere de aproximativ 10% faţă de anul 2020, conform unui comunicat de presă.
"În anul 2021 restricţiile COVID-19au continuat să afecteze sectorul HoReCa. Am reuşit să compensăm prin canalul OffTrade, unul puternic pentru Bergenbier, iar planurile strategice ne-au ajutat să avem o performanţă solidă la nivel de companie, în linie cu prognozele trasate. Am început anul trecut expansiunea în zona de beyond beer, a mix-urilor de bere fără alcool, acolo unde am avut o lansare de succes a brand-ului Fresh 0.0.Am fost promotori ai consumului responsabil de alcool şi am continuat să fim alături de partenerii noştri, să investim în oameni şi în planurile de sustenabilitate", a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier S.A.
Potrivit sursei citate, în 2021, în fabrica din Ploieşti, compania a trimis la groapa de gunoi 0 deşeuri menajere, procentul de valorificare fiind de 100%. De asemenea, 98% din materiile prime folosite în producerea berii sunt de provenienţă autohtonă, ceea ce a contribuit la încurajarea economiei locale.
Conform studiilor realizate de Asociaţiei Berarilor din România, deşi în 2021 s-a înregistrat o stagnare în volum a pieţei, sectorul de bere a continuat să aibă un impact pozitiv semnificativ asupra economiei româneşti.
Industria berii asigură la nivelul întregii ţări, direct şi indirect, un număr de aproape 61.000 locuri de muncă pentru români, acoperă exclusiv din producţia locală aproximativ 97% din consumul intern de bere, iar 50% din ingredientele folosite la fabricarea berii provin din agricultura României, se mai arată în comunicat.