Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool şi lansează Fresh 0.0 Rodie şi Grapefruit Roz. Este deja al cincilea sortiment al brand-ului pe care compania îl produce în fabrica din Ploieşti, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Consumatorul român a început să caute gusturi diferite, motiv pentru care Fresh 0.0 vine în întâmpinarea acestuia cu o nouă aromă, Rodie şi Grapefruit Roz, ce reprezintă totodată un element important din strategia noastră referitoare la segmentul de mixuri de bere fără alcool. Este o piaţă într-o continuă creştere în ultimii trei ani, motiv pentru care avem încredere că noul Fresh 0.0 va avea succes, iar această lansare confirmă extinderea portofoliului de produse non-alcoolice", a punctat Victor Teioşanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Segmentul berilor fără alcool include şi mixurile de bere, iar portofoliul Bergenbier S.A. conţine, în prezent, pe lângă noul sortiment, şi aromele Fresh 0.0. Măr şi Pară, Lămâie şi Portocală, Zmeură şi Afine.
"Vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 creşte constant, de la an la an, mai ales pentru că urmărim, prin planurile de marketing, să ne aliniem cu trendurile pieţei şi să satisfacem dorinţele consumatorilor. Anul acesta, alegem calea optimismului cu noua aromă şi aducem nuanţe de roz în pahar şi gusturi curajoase, nu foarte dulci, de rodie şi grapefruit, prin care să cucerim aşteptările pieţei", adaugă Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.
Noua aromă Rodie şi Grapefruit Roz are un conţinut scăzut caloric, nu conţine conservanţi şi coloranţi artificiali, iar campania integrată de marketing este centrată pe un stil de viaţă pozitiv, care să-i ofere consumatorului inspiraţia de care are nevoie zi de zi.
"Un pilon extrem de important care facilitează dezvoltarea holistică a portofoliului nostru de produse 0.0% alcool îl reprezintă vizibilitatea în magazinele şi locaţiile HoReCa partenere, iar lansarea unei noi arome Fresh 0.0 este încă un pas în direcţia adresării unor misiuni specifice de cumpărare, precum şi a unor ocazii variate de consum, pe tot parcursul zilei. Avem toată încrederea în reuşitele noii arome şi promitem activări relevante şi surprinzătoare pentru consumatori", completează Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.
Sortimentul Fresh 0.0 Rodie şi Grapefruit Roz este deja disponibil în toată România în magazinele off-trade şi on-trade, în doze de aluminiu de 0,5l şi sticle de 0,33l.