Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags a înregistrat în primele 9 luni din anul 2022 o creştere organică de 30% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat remis redacţiei. Compania a investit 1.5 milioane în utilaje noi pentru a fabrica mai multe tipuri de ambalaje din hârtie şi mizează pe o creştere a vânzărilor e-commerce prin intermediul propriei platforme online, Bisbags.ro.
Potrivit sursei citate, cifra de afaceri estimată pentru anul 2022 este de 6,25 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de anul 2021, când compania a raportat venituri de 5 milioane de euro.
"Estimăm o creştere a business-ului BisBags cu cel puţin 25% în 2022 comparativ cu anul trecut, cu un avans mai accelerat al producţiei de sacoşe cu mâner pentru delivery. Totodată, lucrăm cu distribuitorii noştri pentru a consolida poziţia ambalajelor în piaţă şi oferim clienţilor soluţii sustenabile care să se potrivească noilor nevoi şi modele de business", a declarat Iulia Sullivan, CEO şi fondator Bisbags.
Reprezentanţii Bisbags estimează pentru perioada noiembrie - decembrie 2022 o dezvoltare în zona de e-commerce şi în domeniul horeca în condiţiile în care business-urile încep să aprecieze importanţa brandingului şi a diferenţierii faţă de competiţie şi comunicarea mesajului lor prin personalizarea ambalajelor de hârtie care ajung la clientul final, plus faptul că pot face asta la costuri similare cu opţiunea unor produse nepersonalizate.
Consumatorul este mai prudent, totuşi, potrivit BisBags. Astfel, companiile acţionează acum mai strategic după ce în prima parte a anului 2022 au făcut stocuri mai mari în contextul crizei de hârtie şi al creşteri generalizate a preţurilor. În plus, scăderea consumului din vară este compensată de creşterea nevoii de personalizare în business întrucât antreprenorii şi managerii vor să se diferenţieze în perioade incerte economic. "Estimăm o creştere a volumului din trimestrul IV datorită evoluţiei din segmentul cadourilor, avansului înregistrat în septembrie datorită Back to School, şi, în plus, consumatorii au început să cumpere mai mult la nivel local. Suntem optimişti. În plus, datorită investiţiilor în tehnologie din acest an am reuşit să reducem timpul de producţie de la 7-8 săptămâni la 4 săptămâni", spun reprezentanţii BisBags.
De asemenea, BisBags observă un interes ridicat faţă de achiziţiile online pe partea de ambalaje mai ales în domeniul horeca. În prezent, compania înregistrează o creştere de 30% a numărului de comenzi online şi un avans al coşului mediu de 20% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, subliniază sursa citată.
Deşi comenzile telefonice par mai confortabile, comenzile online sunt mult mai sigure şi mai eficiente întrucât companiile evită confuzia produselor, greşelile de identificare şi de contact şi au în timp real un istoric al comenzilor. Clienţii pot plasa comenzile online pe platforma BisBags.ro şi să achiziţioneze astfel produsele companiei: pungi cu maner şi de hârtie, ambalaje biodegradabile, hartie alimentară şi pahare din carton şi din plastic.
Compania a continuat investiţiile la nivelul producţiei şi a investit aproximativ 1.5 milioane de euro în doua utilaje noi de confecţionat sacoşe cu mâner plat şi mâner sfoară şi un utilaj performant pentru print flexo 8 culori. BisBags se concentrează până la sfârşitul anului să atragă clienţi noi pentru acest sector din domenii precum retailul şi, de asemenea, prin activităţi de export. Totodată, compania a investit cu scopul organizării producţiei cât mai eficient, pentru a oferi termene de producţie sub media pieţei. În prezent, termenele de producţie pentru sacoşe în piaţă sunt cuprinse între 9-12 săptămâni, se menţionează în comunicat.