Retailerul online eMAG va des-făşura Black Friday pe 15 noiembrie, pentru anul acesta pregătind cea mai variată gamă de produse de până acum, după cum a anunţat ieri, într-o conferinţă de presă, Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Domnia sa a precizat: "Black Friday este cel mai bun moment din an pentru shopping. Interesul clienţilor este mare anul acesta, îi aşteptăm cu o ofertă foarte variată şi surprize pe parcursul întregii zile. Avem 3.500.000 de produse cu reduceri totale de 270 de milioane de lei, oferite de eMAG şi de 8.000 de comercianţi din Marketplace. Potrivit estimărilor de anul acesta, clienţii vor realiza comenzi totale în valoare de 500 de milioane de lei".
Compania estimează că peste 60.000 de clienţi vor comanda pentru prima dată online de pe eMAG.ro şi din aplicaţia de mobil.
Anul acesta, eMAG împreună cu firmele de curierat au dezvoltat semnificativ ecosistemul de livrare, astfel încât experienţa clienţilor să fie mult îmbunătăţită: 70% dintre comenzile de Black Friday vor fi expediate în primele cinci zile, iar restul vor fi livrate până pe 28 noiembrie. Clienţii pot alege soluţia de livrare potrivită: prin curier sau ridicare personală din cele 16 showroom-uri din întreaga ţară, de la cele 625 de oficii Poşta Română sau deschizând sertarele celor 250 de lock-ere easybox.
Pentru o funcţionare foarte bună de navigare şi căutare în site în ziua de Black Friday, eMAG a investit 3 milioane de euro în servere, servicii de hosting, cloud şi dezvoltare.
• Plată în rate fără dobândă
Clienţii eMAG pot folosi cardurile de credit emise de băncile şi instituţiile financiare partenere, conform domnului Iulian Stanciu, care a menţionat că, astfel, clienţii vor putea achita cu până la 40 de rate fără dobândă.
În acest an, în oferta eMAG de Black Friday vor fi incluse 70.000 de televizoare, 120.000 de smartphone-uri, 22.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 de maşini de spălat, 200.000 de electrocasnice mici, 300.000 de produse fashion, 150.000 de parfumuri şi cosmetice, 400.000 de jocuri şi jucării, 200.000 de anvelope, 400.000 de produse pentru casă şi grădină, 50.000 de articole şi echipament sportiv.
Oferta are şi produse speciale, iar în premieră pe site-ul eMAG poate fi cumpărat un autoturism Ferrari GTC4 Lusso, cu o reducere de 45.000 euro (de la 308.000 euro, 263.000 euro). Alte produse speciale sunt din gamele auto-moto, închiriere de maşini, servicii taxi şi car sharing, bilete de avion, bilete la concerte şi festivaluri, bilete la evenimente sportive, experienţe inedite, servicii medicale, abonamente de telefonie, bilete la parcuri de dis-tracţii locale şi internaţionale, monede şi lingouri de aur, ceasuri şi bijuterii de lux, pachete turistice în România şi în străinătate.
Ziua de Black Friday 2018 a adus 9,5 milioane de vizite pe site-ul eMAG, faţă de 8,3 milioane în 2017, iar produsele comandate au însumat 460 de milioane lei, faţă de 360 de milioane în 2017. Anul trecut, site-ul de comerţ online a avut la promoţie 3.000.000 de produse.
Oferta de anul acesta a fost stabilită, confom domnului Iulian Stanciu, după zece luni de negocieri cu partenerii.