Black Friday, cel mai mare eveniment de "sale" (reduceri) al anului la Fashion Days, începe în dimineaţa zilei 13 noiembrie, atât în aplicaţia mobilă, cât şi pe fashiondays.ro, potrivit anunţului companiei.
Robert Berza, General Manager Fashion Days, a declarat vineri, într-o conferinţă de presă: "Am decis să începem Black Friday în ziua de miercuri tocmai pentru a le putea livra clienţilor noştri comenzile în timpul cel mai scurt de până acum. Estimăm că vom preda curierilor aproape 40% dintre colete până vineri dimineaţa, iar, în cazul produselor achiziţionate din Bucureşti şi Ilfov, primele comenzi vor fi livrate imediat după prânz, în easybox".
Domnia sa a menţionat că Black Friday este un eveniment în continuă ascensiune, cu o notorietate de aproa-pe 90% în rândul românilor. "Mai mult de jumătate dintre aceştia intenţionează să cumpere ceva de Black Friday, iar bugetul mediu alocat este de 2.048 de lei, cu 100 de lei mai mare decât în anul precedent", a spus Robert Berza, precizând: "Fashion Days estimează o creştere cu peste 50% a numărului de comenzi plasate pe parcursul acestui eveniment, comparativ cu anul trecut".
Easybox este opţiunea de livrare cea mai rapidă şi cu cea mai mare creştere în ultimele 6 luni, 20% dintre comenzile Fashion Days plasate în luna octombrie fiind livrate în cele peste 85 de lockere din Bucureşti şi Ilfov, potrivit Fashion Days.
Acesta este cel mai amplu Black Friday din istoria Fashion Days, iar clienţii vor putea alege din peste 1,5 milioane de produse de încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii, însumând cea mai mare valoare de stoc din an, de 175 de milioane de lei.
"Peste 3,3 milioane de vizite sunt aşteptate pe parcursul întregului eveniment, iar peste 70% din valoarea comenzilor este estimată să fie plasată din aplicaţia Fashion Days. Numărul de aplicaţii Fashion Days instalate în perioada Black Friday pe telefoa-nele mobile va ajunge la 600.000", a spus Robert Berza, menţionând: "Am negociat o gamă largă de produse unice, special pentru acest eveniment, astfel că 85% din valoarea stocului va avea cele mai bune preţuri din an. Românii caută produse premium şi, în aceste zile, tot mai mulţi dintre ei şi le pot permite datorită discounturilor pe care le oferim".
Printre brandurile cu cele mai mari discounturi de Black Friday se vor regăsi: Nike (până la -50%), UGG (până la -40%), Trespass (până la -80%), New Balance (până la -50%), Columbia (până la -60%), Liu Jo (până la -60%), Guess (până la -50%), Love Moschino (până la -65%), Michael Kors (până la -40%), Pepe Jeans London (până la -60%), Napapijri (până la -80%), Fossil (până la -60%), Levi's (până la -60%), Puma (până la -60%), Timberland (până la -65%), dar şi branduri aflate la prima apariţie în Black Friday: s.Oliver, Marc Jacobs, GAP, Replay.
Fashion Days a investit 2,8 milioane de lei în marketingul dedicat Black Friday, urmărind să convingă 120.000 de clienţi să plaseze comenzi.
Domnul Berza a mai afirmat: "Estimăm că anul acesta vom intra în Top 10 al jucătorilor de pe piaţa de fashion din România, care valorează aproximativ 18,5 miliarde de lei şi este cu 9% mai mare faţă de anul anterior. Anticipăm că vom obţine venituri fără TVA de 320 de milioane de lei în 2019, faţă de 249 milioane de lei în 2018".
De peste nouă ani, Fashion Days este un magazin online cu peste 1.000.000 de clienţi din România, Bulgaria şi Ungaria.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Simona Moldovan în data de 13.11.2019, 10:30)
Buna as vrea sa fac ceva comenzi cum.ttebe sa procedez