Platforma de marketing afiliat Profitshare a adus magazinelor online pe care le deserveşte mai mult de 25.000 de comenzi, în valoare totală de peste 15 milioane de lei, cu ocazia Black Friday, potrivit unui comunicat de presă.
"De Black Friday, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au înregistrat un nivel record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi în valoare de 15 milioane de lei", conform sursei citate.
"Datorită tehnologiilor de retargetare şi profilare atât a site-urilor din retea cât şi a vizitatorilor, Profitshare reuşeşte să genereze volume de vânzări raportate la număr de clickuri cu eficienţă cel puţin dublă faţă de reţelele concurente. Această tehnologie a fost dezvoltată în ultimii 4 ani şi a reprezentat unul dintre principalele motoare de creştere a eMAG, cel mai mare retailer online, iar acum este pusă la dispoziţia oricărui magazin online din România", a declarat Marius Pahomi, Director General Conversion Marketing.
Cea mai mare comandă realizată pe 22 noiembrie prin intermediul Profitshare a fost în valoare de 27.499 lei.