Producătorul canadian de telefoane mobile "BlackBerry" a raportat pierderi de 84 de milioane de dolari pentru primul trimestru fiscal, încheiat la 1 iunie, comparativ cu 518 milioane în anul anterior, rezultatul negativ fiind generat de concurenţa din domeniu. Pierderea pe acţiune a fost de 13 cenţi, faţă de 8 cenţi, cât aşteptau analiştii.
Vânzările companiei au sporit cu 15%, la 3,07 miliarde dolari în perioada de raportare, de la 2,81 miliarde dolari în anul precedent. Analiştii preconizau o cifră a vânzărilor de 3,37 miliarde dolari.
Volumul livrărilor "BlackBerry" a fost, în trimestrul analizat, de 6,8 milioane de smartphone-uri, cu 13% mai mult decât în intervalul similar din 2012.
"Piaţa smartphone-urilor rămâne extrem de competitivă, ceea ce face dificilă estimarea volumului de livrări viitoare, a cifrei vânzărilor şi nivelului de profitabilitate", a informat compania, adăugând: "De-a lungul anului fiscal curent vom investi în lansarea a zece smartphone-uri BlackBerry şi a soluţiei BlackBerry Enterprise Service 10".
Compania va continua, de asemenea, să implementeze reduceri de cheltuieli şi măsurile de eficientizare lansate anul trecut.