Boc vrea fabricarea de maşini electrice la uzinele Dacia-Renault

C.P.
Companii #Auto / 24 aprilie 2010

Boc vrea fabricarea de maşini electrice la uzinele Dacia-Renault

Primul ministru Emil Boc a vizitat, ieri, uzinele Dacia-Renault de la Piteşti. Cu această ocazie, domnia sa a declarat: "Dorim ca, în continuare, ca Dacia-Renault Piteşti să fie a doua unitate reprezentativă a Renault-ului, după Franţa. Este un obiectiv major, pe care ni-l propunem: ca România să fie, după Franţa, partenerul strategic sau ca importanţă imediată, după ceea ce face Renault în Franţa".

Potrivit unui comunicat remis redacţiei, seful Executivului a precizat că sunt 18.000 de locuri de muncă la Uzinele Renault din Piteşti şi alte peste 130.000 de locuri de muncă, pe orizontală, generate de Dacia-Renault. Astfel, Guvernul va acorda în continuare sprijin pentru dezvoltarea companiei în România, iar premierul Boc a discutat, ieri, şi despre proiectele de infrastructură care să sprijine Dacia-Renault, dar şi despre proiecte care să vizeze modernizarea întreprinderii, de la noi motoare, la cutii de viteză, proiecte importante care vor intra în sprijinul legal al Guvernului României.

Nu în ultimul rând, Emil Boc a discutat şi despre taxa de poluare şi despre viitorul motor electric. "În acest sens, voi constitui, în şedinţa de Guvern viitoare, un grup interministerial care va lucra la forma viitoare a taxei de poluare şi, de asemenea, pentru a pregăti strategia României pentru ceea ce înseamnă motorul electric, automobilul electric. Pentru că maşina electrică va fi maşina viitorului, 10 - 20 de ani de aici înainte şi trebuie să ne pregătim, aşa cum se pregăteşte întreaga Uniune Europeană, pentru a avea maşina electrică a viitorului, cu toate avantajele pe care le presupune, de la reducerea poluării la reducerea dependenţei de petrol şi, nu în ultimul rând, la un confort poate mai mare pentru cetăţeni. De aceea, vom alcătui acest grup interministerial care va pune şi în România a strategie ţării pentru ceea ce înseamnă maşina electrică viitoare, pentru că nu numai motorul şi maşina sunt importante ci şi infrastructura aferentă".

Premierul Boc mai susţine că mai mult de jumătate din maşinile care s-au cumpărat în baza programului Rabla sunt de la Dacia-Renault.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Nu motorul e problema ci acumulatorii bata-i vina ca-s anaibii de grei insa trebuie continuat pt ca asta-i viitorul: masina electrica!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

10 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9742
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5050
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3163
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9016
Gram de aur (XAU)Gram de aur362.8761

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb