Bogner deschide un magazin monobrand în The Grand Avenue, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, rezultatul unui parteneriat cu Iceland S.R.L., se transmite într-un comunicat al redacţiei. Investiţia în acest spaţiu de 131 mp este estimată la aproximativ 500.000 de euro, iar lansarea marchează o extindere semnificativă a prezenţei Bogner în regiune.
"Comparativ cu alte pieţe din regiune, consumatorul român este mai sofisticat, mai expus la tendinţele internaţionale şi caută produse care combină stilul şi funcţionalitatea. Spre deosebire de Bulgaria, unde publicul este mai puţin expus la tendinţele internaţionale , publicul din România pune accent pe alegeri de calitate, adaptate stilului său de viaţă.", a declarat Snezhana Petkova, partener Bogner în România.
Magazinul Bogner din Bucureşti se adresează în mod special consumatorilor urbani, activi şi pasionaţi de sporturi de iarnă, dar şi celor care apreciază moda funcţională şi eleganţa în viaţa de zi cu zi. "România este o piaţă în creştere şi vedem un potenţial semnificativ în atragerea publicului tânăr urban, care îşi doreşte produse premium, dar versatile", a declarat Dimitar Tsikandelov, partener Bogner în România. Se estimează că magazinul va genera o cifră de afaceri anuală între 1,2 şi 1,5 milioane de euro, bazându-se pe creşterea constantă a interesului pentru moda de lux în ţara noastră.
Contractul pentru deschiderea magazinului din Bucureşti a fost intermediat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox. Preţurile articolelor din colecţie variază între 100 şi 4.500 de euro.