Bonami, magazinul cu mobilier şi decoraţiuni, pe care majoritatea clienţilor îl cunosc din mediul online, şi-a deschis primul magazin fizic în zona de cumpărături Èerný Most din Praga, Republica Cehă. Iubitorii designului interior au astfel posibilitatea să vadă gamele, să încerce produsele, dar şi să comande, să returneze, să schimbe sau să cumpere direct, dintr-un singur loc, se arată într-un comunicat al companiei.
Pe o suprafaţă de aproximativ 200 mp există o selecţie de accesorii, corpuri de iluminat, precum şi de mobilier, de la mărci precum: Bloomingville, Be Pure Home, PT LIVING, Karlsson sau mobilier de la Karup, Actona, La Forma şi Rowico. Spaţiul îşi va schimba sortimentul în funcţie de sezon şi de campaniile ce se află în desfăşurare online.
"În situaţia actuală, este posibil ca această inaugurare să pară neaşteptată, însă, pentru noi, face parte dintr-o strategie pe termen lung şi o vedem ca pe o oportunitate excelentă. Principala noastră preocupare este să oferim clienţilor posibilitatea de a atinge produsele şi de a se convinge de calitatea lor. Magazinul fizic este doar una dintre soluţiile noastre pentru a crea o experienţă omnichannel completă.", a comentat Pavel Vopaøil, CEO Bonami.
În timpul achiziţiei, pentru simplificarea procedurii de comandă, clienţii vor avea la dispoziţie tablete. Scanând codul QR al produsului selectat, acestea afişează toate informaţiile disponibile, precum şi articole conexe. Magazinul propune colecţii în diverse stiluri şi variante de preţ, astfel încât să existe o ofertă largă, pentru orice public.
"Bonami oferă online 60.000 de produse, fiind, desigur, imposibil să aducem întregul sortiment în magazinul fizic. Însă, prin selecţia noastră, dorim să atragem clienţii online, astfel încât să beneficieze de o gamă mult mai amplă. Dorim, de asemenea, ca pe viitor, să adăugăm alte servicii, cum ar fi afişarea electronică a preţurilor, un spaţiu pentru ateliere şi întâlniri, precum şi serviciile unui designer de interior.'' , a mai menţionat Vopaøil.
Magazinul împarte un spaţiu comun cu vânzătorul ceh de paturi şi saltele ProSpanek, oferind astfel oportunitatea achiziţiei directe a produselor pentru un somn sănătos. Acestea sunt disponibile şi online, în oferta bonami.ro, cu o perioadă de testare de 45 de zile. Pe viitor, Bonami plănuieşte să inaugureze şi alte magazine, atât în Cehia, cât şi pe celelalte pieţe unde compania este prezentă, inclusiv în România.