Bosch a încheiat anul fiscal 2014 cu vânzări consolidate de 933 milioane de lei în România

Elena Deacu
Companii / 28 mai 2015

Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în România

Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în România

Compania mizează pe o creştere cu două cifre în 2015

Investiţii planificate de 55 milioane euro, în următorii 2 ani

Bosch a încheiat anul fiscal 2014 cu o cifră de afaceri de 933 milioane de lei (210 milioane de euro) vânzări consolidate în România, o evoluţie stabilă raportată la aceeaşi perioadă a anului trecut.

După primul trimestru al anului 2015, compania a înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. "Mizăm pe o creştere cu două cifre în toate sectoarele de activitate în acest an. Corespunzător cu această evoluţie, vom continua investiţiile în România şi vom creşte numărul de angajaţi, pentru a răspunde cererii tot mai mari a produselor şi serviciilor noastre", a declarat Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în România. Bosch înregistrează în acest moment aproximativ 2.700 de angajaţi în cele patru locaţii din România, Bucureşti, Jucu (judeţul Cluj), Blaj, Timişoara. "La finalul acestui an ne aşteptăm ca numărul de angajaţi să ajungă la peste 3.000 ", a adăugat Boldijar.

În următorii doi ani Grupul Bosch estimează investiţii în România de aproximativ 55 milioane de euro, în special în dezvoltarea unităţilor de producţie din sectorul

Soluţii de Mobilitate. În Blaj, compania va deschide o nouă linie de producţie pentru componente electrice ale grupului motopropulsor. În locaţia din Jucu, inaugurată oficial în luna mai 2014, Bosch produce pentru clienţi globali din industria auto unităţi de control pentru asistenţă la condus şi sisteme pentru managmentul consumului de energie. Prin deschiderea unui nou centru de software în Cluj-Napoca, în luna aprilie a acestui an, Bosch îşi intensifică activităţile locale de cercetare şi dezvoltare.

Aici echipe de tineri ingineri dezvoltă tehnologii de ultima oră în domeniul conducerii autonome, energiei alternative şi industriei conectate. De asemenea, Bosch a deschis un nou centru de cercetare-dezvoltare pentru tehnologia auto în locaţia sa din Blaj. Acest centru se va concentra pe oferirea de servicii în domeniul designului de produs, testare şi validare produse, precum şi management de proiect pentru alte locaţii Bosch.

În 2014 Bosch a crescut cifra de afaceri la diviziile Automotive Aftermarket, Scule Electrice şi Aparate Electrocasnice, peste nivelul mediu al pieţei. De asememea, compania a înregistrat creşteri ale cotelor de piaţă în aceste trei domenii.

"Produsele noastre inovative şi uşor de folosit au contribuit la buna performanţă înregistrată pe piaţa din România" a declarat Mihai Boldijar.

PLR 15, un telemetru compact cu laser, uşor de utilizat chiar şi de către începători, aparatele electrocasnice super-eficiente energetic, cât şi noua generaţie de spălătoare cu presiune Aquatak, pentru o curăţare profundă şi rapidă, sunt câteva dintre produsele lansate recent în România. Alţi vectori de creştere au fost extinderea distribuţiei şi a portofoliului de clienţi şi dezvoltarea conceptelor de service auto - Bosch Car Service şi Auto Crew. În acelaşi timp, Bosch şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă în sectorul Termotehnologiei, cel mai mare succes înregistrându-l centralele termice în condensare, ce corespund noilor directive europene privitoare la eficientizarea consumului de energie (Directiva Erp a UE).

Pentru Bosch Service Solutions din Timişoara, 2014 a fost un an de creştere atât datorită dezvoltării proiectelor existente, cât şi colaborării cu noi clienţi şi implementării de proiecte noi şi complexe. Compania a devenit unul dintre furnizorii de top pentru servicii precum asistenţă tehnică şi consultanţă IT, relaţii cu clienţii, soluţii în domeniul financiar-contabil, managementul achiziţiilor, managementul documentelor şi training pe platforma web (Web Based Training) în 18 limbi străine, pentru clienţi din diverse sectoare de activitate.

Anul trecut, peste 400 angajaţi au beneficiat de aproximativ 1.000 de zile de pregătire profesională, atât în ţară, cât şi în alte locaţii Bosch din lume, în peste 200 de detaşări internaţionale.

Grupul Bosch se aşteaptă în 2015 la o creştere a vânzărilor la nivel global într-un interval de 3-5 procente, considerând efectele cursului de schimb. La conferinţa anuală de presă, care a avut loc de curând în Germania, Volkmar Denner a declarat: "Avantajul nostru economic şi tehnologic în domenii de afaceri stabile ne permite să explorăm segmente noi de piaţă." Obiectele cu potenţial de conectare la internet şi serviciile bazate pe accesul la internet reprezintă unul dintre punctele de interes ale creşterii viitoare a companiei. "Ducem mai departe conectivitatea în toate sectoarele noastre de activitate şi ne asumăm un rol activ în configurarea acesteia", a adăugat Denner. În anul 2014 Bosch a lansat multe produse şi soluţii de conectivitate, printre care soluţii software pentru sisteme de încălzire şi clădiri inteligente, cât şi pentru industrie conectată şi mobilitate conectată. Prin achiziţia completă a companiilor BSH Hausgeräte GmbH şi Robert Bosch Automotive Steering GmbH, Bosch şi-a întărit poziţia în domeniul locuinţei inteligente şi al conducerii autonome.

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 20 de ani şi numără aproximativ 2.700 de angajaţi în patru entităţi. În anul 2014, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 210 milioane de euro. Pe lângă noul centru de cercetare-dezvoltare şi unitatea de producţie pentru tehnologia auto din Cluj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnică liniară şi una de tehnologie auto în Blaj, precum şi un centru de consultanţă şi asistenţă tehnică în Timişoara. În Bucureşti, există o societate de distribuţie de scule electrice şi accesorii, termotehnică, sisteme de securitate şi siguranţă şi produse destinate industriei auto. În plus, în capitală există o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb