NISSA, brandul românesc cu o tradiţie de peste 28 de ani, foarte apreciat de femeile rafinate şi încrezătoare, şi-a dezvoltat prezenţa în reţeaua naţională Iulius Mall cu două noi locaţii, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Recent, creaţiile vestimentare ale retailerului autohton sunt expuse în Iulius Mall Cluj-Napoca şi Iulius Mall Suceava.
Reţeaua Iulius Mall este în continuă conectare cu tendinţele fashion şi cu aşteptările clienţilor privind experienţa de shopping. Recent, în portofoliul său s-a extins brandul cu rădăcini româneşti NISSA, cu două noi locaţii, în Iulius Mall Cluj-Napoca (70 mp) şi Iulius Mall Suceava (80 mp).
"Acordăm o importanţă deosebită încurajării şi susţinerii antreprenoriatului românesc. Ne bucură şi apreciem parteneriatele cu branduri autohtone, care au curajul şi viziunea de a oferi plus-valoare, alături de reţelele internaţionale. Extindem, astfel, în proiectele Iulius Mall din Cluj-Napoca şi Suceava binecunoscuta reţea de fashion NISSA, care este deja prezentă şi în ansamblurile mixed-use Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara. Proiectele Iulius sunt poli de atracţie la nivel regional în materie de fashion şi timp liber, o legătură între un public cu o apetenţă ridicată pentru nou şi brandurile care setează trendurile", a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.