Orange împlineşte astăzi 10 ani de la lansarea brandului pe piaţa locală, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei. Sub deviza unui brand care oferă servicii simple, inovatoare şi accesibile, Orange s-a integrat natural în activitatea clienţilor şi a adus în premieră servicii şi produse inovatoare, menite să le facă viaţa mai uşoară.
Estimările companiei prognozate pentru următorii ani au fost depăşite prin creşterea semnificativă a numărului de clienţi ajungând ca, la finalul anului 2003, numărul de clienţi să fie cu 50% mai mare faţă de 2002, iar în 2004 cu 123%.
Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania, a declarat: "Orange reprezintă atât pentru angajaţi, cât şi pentru clienţii noştri, un brand dinamic şi deschis, cu valori pe care le transpunem în activităţile zilnice. Ne-am dorit ca aniversarea celor 10 ani de brand Orange în România să reprezinte mai mult decât o sărbătorire şi să vorbească despre valorile noastre. Prin acest program de voluntariat vom susţine comunitatea locală şi vom contribui nu doar financiar sau prin produsele oferite, ci şi cu timpul şi experienţa noastră".