Compania Brick România anunţă că la începutul anului viitor va deschide primul său magazin din zona de vest a ţării, la Satu Mare. Noul magazin Brick din Satu Mare va fi inaugurat pe 15 martie 2022 cu o investiţie ce va ajunge la 4 milioane de euro şi face parte din planurile de extindere ale retailerului dobrogean. Magazinul de la Satu Mare va avea 3.000 mp la interior, 95 de locuri de parcare, dar şi spaţii de depozitare exterioară. Tot atunci, Brick România va lansa şi noul site al companiei dezvoltat în parteneriat cu Orange Business Services, care va oferi clienţilor promoţii, informaţii despre produse, prezentări, sfaturi utile, precum şi vânzări online, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Ne concentrăm eforturile pe extinderea magazinelor Brick în oraşe importante din ţară, dar şi în zonele localităţilor mai mici prin centre regionale, precum şi pe componenta digitală a business-ului nostru, prin care vom putea acoperi eficient livrările de produse. Aceste două direcţii de business ne permit să creştem şi să fim accesibili pentru o paletă şi mai mare de public, cu obiectivul de a păstra preţuri corecte pentru clienţii noştri", spune Oana Nechita, Director Executiv Brick România.
În acest moment Brick România, primul brand românesc de magazine de bricolaj, home improvement şi proiecte DYI cu cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţă, înfiinţat în 2002, derulează importante planuri de extindere a propriului lanţ de magazine şi îşi propune să deschidă câte trei magazine noi pe an. După deschiderea magazinului Satu Mare din martie 2022, Brick România plănuieşte inaugurarea magazinul de la Oradea, în martie 2023, cu o suprafaţă de 10.000 mp în interior şi peste 200 de locuri de parcare. Compania este în prezent activă pe piaţă cu magazine în Constanţa, Mangalia, Giurgiu şi punctul regional Ovidiu şi se află în negocieri pentru extindere în oraşe din toată ţara, dar şi în Bucureşti.
"Ne dorim să creştem organic şi să avem o medie de trei deschideri noi pe an în perioada următoare. Primul inaugurat va fi magazinul din Satu Mare, în martie anul viitor, apoi lucrăm deja pentru magazinul din Oradea, pentru care suntem în faza de autorizare a lucrărilor şi de modernizare a spaţiului. De asemenea, vizăm şi alte oraşe precum Braşov, Ploieşti, Bucureşti, Cluj sau Iaşi", adaugă Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick România.
Totodată, compania anunţă cooptarea în echipă a lui Radu Stamate în calitate de Director Zonal, responsabil de zona de centru a ţării. Acesta are o experienţă de 21 de ani în industria retail, lucrând pentru companii precum Coca-Cola, Selgros sau Kaufland. "Sunt bucuros să mă alătur echipei Brick România şi să contribui la planurile de extindere ale unui brand 100% românesc. Piaţa de retail este una dinamică şi cu foarte multe oportunităţi, pe care îmi doresc să le valorific alături de echipa Brick", menţionează Radu Stamate.
Brick România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 116 milioane de lei, în creştere cu 7% faţă de cea din anul anterior, şi un profit net în creştere, de 4,8 milioane de lei. Pentru anul 2021, compania estimează o creştere de 25-30%.