Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internaţională de amenajări interioare, anunţă planul de integrare şi consolidare a activităţii operaţionale pe piaţa din România, vizând o acoperire naţională prin oferta combinată de produse disponibile offline şi online.
Procesul de integrare va fi de durată şi va fi implementat în mai multe etape. Prima etapă a acestui proces constă în adaptarea şi optimizarea activităţii operaţionale a portofoliului actual de magazine, cu scopul de a îmbunătăţi experienţa de cumpărare a clienţilor, inclusiv prin implementarea unor soluţii IT care să susţină obiectivele de business ale companiei, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Adela Smeu, CEO Brico Depôt România, a declarat: "Avem încredere că prin aceste schimbări vom putea satisface mai bine nevoile clienţilor noştri, care vor avea acces la noi game de produse Kingfisher în magazine mai bine organizate. Obiectivul nostru este ca, pe termen mediu, să facem oferta noastră disponibilă oricărui client din România, indiferent unde locuieşte, atât prin reţeaua de magazine fizice, cât şi printr-o platformă de vânzări online."
Procesul de integrare Praktiker în grupul Kingfisher implică, de asemenea, optimizarea proceselor companiei pentru a obţine o creştere a eficienţei în viitor. În urma unei analize atente, planul de integrare include şi închiderea a trei magazine Praktiker în acest an, până la sfârşitul lunii mai, respectiv Bacău, Ploieşti şi Focşani. Brico Depôt a prevăzut deja un plan de suport şi integrare a cât mai multor angajaţi în reţeaua de magazine existentă, se mai arată în comunicat.