Brother Point of Japan Quality Roadshow - Cât mai aproape de partenerii din întreaga tara

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 26 noiembrie 2007

Biroul de Reprezentare din România al Companiei Brother International a demarat în aceasta toamna o ampla campanie de promovare a noilor tehnologii Brother si a celor mai recente familii de produse laser color si inkjet. Conferinta Point of Japan Quality" organizata în Bucuresti în 25 Septembrie, a constituit un preambul la acest roadshow, anuntând mai multe premiere Brother pentru piata din Romania si bucurându-se de un real succes din partea celor peste 150 de participanti, parteneri de distributie, dealeri, reprezentanti ai presei de business si de specialitate.

Prima manifestare din cadrul Roadshow-ului s-a desfasurat pe 16 octombrie la Craiova, în ambianta distinsa a cladirii istorice unde functioneaza în prezent Casa Universitarilor si a constituit un bun prilej de a dialoga direct cu partenerii de distributie si resellerii din Craiova si judetele învecinate. Partenerii Brother au avut prilejul sa vada la lucru si sa testeze cele mai recente tehnologii de printare inkjet si laser color, precum si noile familii de imprimante si multifunctionale care incorporeaza aceste inovatii.

A doua locatie în care s-a deplasat caravana Point of Japan Quality Roadshow a fost orasul Bacau, unde pe 1 noiembrie galeria principala a Muzeului de Arta Iulian Antonescu" a oferit un cadru deosebit pentru expunerea echipamentelor Brother de ultima generatie. Showroomul Brother a fost vizitat de parteneri din Bacau si judete apropiate precum Iasi, Vrancea si Neamt.

Ultima etapa a Roadshow-ului s-a derulat pe 16 noiembrie la Cluj, unde sala mare a Muzeului Etnografic a constituit un ambient plin de semnificatii istorice, în care tehnologia japoneza s-a armonizat deplin cu traditiile populare românesti. Întâlnirea cu partenerii din Cluj s-a bucurat de asemenea de un real succes, fiind un bun prilej pentru acestia de a se familiariza cu întreg portofoliul de produse Brother, de la echipamentele multifunctionale inkjet si laser color, la imprimantele laser mono si color si dispozitivele de etichetat P-touch. Si la Cluj, ca si în celelalte locatii, vedeta showroom-ului Brother a fost mutifunctionalul DCP770CW, primul echipament wireless adus de Brother pe piata din Romania.

Acest Roadshow reprezinta o reflectare a dorintei noastre de a fi cât mai aproape de dealerii din întreaga tara, întâlnirile si dialogurile directe cu partenerii fiind deosebit de utile pentru acestia, iar pentru noi o buna ocazie de exemplificare a devizei ," afirma Radu Crahmaliuc, Country Manager Brother International Representative Office Romania. Succesul acestei initiative si reactia pozitiva a tuturor partenerilor cu care am intrat în contact ne determina sa reluam acest program începând cu primavara anului viitor, prin demararea unui nou Roadshow care va viza cât mai multe orase."

Toti dealerii care au vizitat showroom-urile Brother din Craiova, Bacau si Cluj au avut posibilitatea sa vada la lucru si sa testeze cele mai reprezentative echipamente comercializate astazi pe piata din România, precum si sa discute cu membrii echipei Brother Romania aspecte legate de productivitatea echipamentelor prezentate si alte avantaje de business pe care acestea le ofera utilizatorilor. Astazi când timpul înseamna mai mult ca niciodata un factor de succes, Roadshow-ul Point of Japan Quality a constituit un bun prilej de cunoastere si de interactiune cu partenerii din întreaga tara.

Un punct important pe agenda fiecarei întâlniri a fost noul program de parteneriat demarat în aceasta vara de Brother împreuna si în sprijinul partenerilor. Dealerii au avut ocazia sa afle detalii despre instrumentele si beneficiile prin care Brother sprijina dezvoltarea vânzarilor si cresterea profitului partenerilor, printre care: training-uri de produs si de vânzari, acces preferential la informatii, activitati de co-marketing, suport în proiecte speciale, echipamente demo la preturi preferentiale, materiale promotionale, kit-uri de mercantizare etc. Mai mult, Brother pune la dispozitia dealerilor ce se inscriu în acest program actiuni si programe personalizate, în functie de specificul zonei, tipologia clientilor sau obiectivele pe care le vizeaza fiecare partener în parte.

De la prima imprimanta dot-matrix lansata în anul 1971 pâna în prezent, Brother s-a afirmat ca unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata echipamentelor pentru office. Portofoliul de astazi include o larga gama de familii si echipamente de la imprimantele laser si multifunctionalele laser si inkjet alb-negru si color, la masini fax cu transfer termic si solutii de etichetat.

Beneficiind de o bogata experienta de piata a corporatiei Brother, de tehnologiile inovatoare si de o larga gama de produse, biroul de reprezentanta Brother din România actioneaza în acord cu misiunea companiei, bazata pe permanenta preocupare de a oferi clientilor si partenerilor cele mai bune produse si solutii, asa cum reiese din motto-ul: "Brother, At Your Side".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb