Cel de-al patrulea trimestru al anului 2007 a adus pentru MOL România o creştere de 7% în ceea ce priveşte veniturile din vânzări în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, cel mai important indicator care atestă eficienţa unei staţii - vânzările medii per staţie - a crescut cu 7,8% în 2007 la MOL România comparativ cu anul 2006. Acest indicator arată foarte clar că MOL a aplicat o strategie eficientă anul trecut, anume aceea de a-şi optimiza reţeaua de benzinării. Cota de piaţă a companiei a fost de 12,8% în 2007.
"Vom fi consecvenţi în a aplica aceeaşi strategie, aceea de a optimiza reţeaua pentru a obţine o eficienţă foarte ridicată pentru fiecare staţie MOL. Astfel, aducem valoare adăugată acţionarilor, clienţilor şi angajaţilor noştri", a declarat Zsolt Szalay, Country Chairman MOL România.