Campania "Westen" a fost dezvoltată de către agenţia Cubb Communication

A.S.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 17 mai 2005

Compania BAXI România lansează o nouă campanie integrată de comunicare a mărcii Westen, sub sloganul "Confortul nu e un lux". Campania îşi propune să redefinească noţiunea de "confort termic" din locuinţe. Noul program de promovare a fost demarat la data de 10 mai şi se derulează în perioada mai - octombrie 2005, la nivel naţional, prin intermediul componentelor de publicitate, evenimente şi relaţii publice (ATL, BTL şi PR). "Confortul nu e un lux" doreşte să atragă atenţia asupra disconfortului resimţit în multe dintre locuinţele din România. Campania subliniază ineficienţa sistemului centralizat de încălzire şi problemele generate de dependenţa de acesta. Mesajul principal accentuează faptul că soluţiile pentru asigurarea confortului sînt accesibile oricărei familii cu resurse financiare rezonabile.

Sever Scarlat, directorul executiv al Baxi România, a declarat: "Confortul nu este un lux reprezintă a doua campanie de promovare pe care o derulăm pentru marca Westen. Prin această campanie, am dorit să exprimăm nemulţumirile multor consumatori care nu pot accepta la nesfîrşit să plătească un preţ prea mare pentru satisfacerea unor nevoi de bază".

Spotul arată povestea tristă a Caloriferului şi a Robinetului, care sînt maltratate şi mutilate de către proprietarul furios pe un sistem care nu-i poate asigura confort la standardele pe care şi le doreşte. Centralele termice Westen reprezintă soluţia accesibilă şi comodă, salvînd Caloriferul şi Robinetul de la un sfîrşit tragic.

Campania Westen a fost dezvoltată de către agenţia Cubb Communication, în colaborare cu echipa BAXI România. Componenta de PR a campaniei este gestionată de Free Communication. Componenta media a fost definită şi implementată de către agenţia Zenith Media, valoarea totală a campaniei ridicîndu-se, conform cotaţiilor rate-card, la aproximativ 3.600.000 euro. Campania de publicitate se derulează la nivel naţional, pe cele mai importante canale TV. Filmările au avut loc chiar în sediul Cubb Communication şi au durat 2 zile, fiind realizate de casa de producţie Saga Film.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb