Societatea olandeză "Campina" pătrunde pe piaţa thailandeză prin achiziţia activităţilor de producţie a laptelui pe care le desfăşoară "Parmalat" în această ţară. Totodată, achiziţia din Thailanda semnifică intrarea "Campina" în regiunea asiatică, mişcare prevăzută în strategia pe care a dezvăluit-o compania anul trecut. "Parmalat" Thailanda numără aproximativ 175 de angajaţi şi a realizat, în 2003, o cifră de afaceri de cîteva milioane de euro. Această divizie a gigantului italian are activităţi în domeniul pasteurizării şi al producţiei laptelui tratat UHT.
Detaliile financiare ale tranzacţiei nu au fost făcute publice. Prin achiziţia "Parmalat" Thailanda, "Campina" îşi va dezvolta în mod rapid activităţile în regiune. "Campina" va intra în posesia a 90% din "Parmalat" Thailanda, restul de 10% urmînd să rămînă în proprietatea unui partener local.