Compania braşoveană Carmolimp a investit peste 1,5 milioane de euro în dezvoltarea gamei de mici "Litălşi" - un nou brand de mici româneşti, se arată într-un comunicat al companiei. Deşi produsul este destinat pieţei din România, acesta va fi lansat la evenimentul ce va avea loc pe 16 iunie în New York. Carmolimp participă la "Romania Day" pe faimoasa stradă Broadway, informează sursa citată.
Potrivit datelor companiei, "E timpul sa ducem cele mai interesante produse tradiţionale româneşti in inima unuia dintre cele mai populare oraşe din lume - New Yorkul. Practic, vom închide Broadway pentru o zi şi vom scoate în prim-plan cultura românească si tradiţionalii mici. Vrem să deschidem şi o nouă piaţă pentru micii cu care noi suntem atât de obişnuiţi, dar pe care americanii abia acum îi descoperă, însă ne vom axa pe dezvoltarea pe piaţa românească, care va fi baza acestui business. In Romania vrem sa construim cel mai puternic brand de mici din piaţă, care vine la pachet cu un sistem de francizare si cu o aplicaţie de livrare si promovare a businessului." (Valentin Soneriu, director CarmOlimp)
"Nu este o demonstraţie de forţă, deşi înţeleg ca aşa pare. A pornit mai mult ca o glumă, din dorinţa de a face lucrurile altfel. Am fi fost dispuşi să îi dăm şi gratis, doar de dragul promovării Litălşi - nişte mititei." (Valentin Şoneriu)
Evenimentul "Romania Day on Broadway" a debutat in anul 2000 si este la a XXIII-a ediţie, fiind organizat In parteneriat cu Ambasada României din Statele Unite ale Americii, Consulatul General al României din New York şi Institutul Cultural Roman. Acesta va avea peste 500.000 de participanţi şi va include un program artistic, având ca scop promovarea în rândul americanilor a celor mai frumoase aspecte ale culturii, obiceiurilor, valorilor şi tradiţiilor româneşti, arată datele companiei.