#TotulPentruCasaTa - al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO - a adus în prim plan creativitatea şi originalitatea celor peste 40 de branduri cu specific home & deco care au participat la acest proiect digital unic pentru industrie, conform unui comunicat remis redacţiei.
Platforma www.virtual.totulpentrucasata.ro a înregistrat aproape 3.000 de vizite pe parcursul a 4 zile de desfăşurare online. Vizitatorii au "răsfoit" ghidul digital al stilurilor de construcţie şi design şi s-au bucurat de reduceri de până la 30% la produsele achiziţionate pe perioada evenimentului virtual.
#TotulPentruCasaTa a înregistrat un grad de internaţionalizare de 19% şi a facilitat prin instrumente digitale promovarea brandurilor şi încheierea de parteneriate de succes.
Oferta expozanţilor a fost extrem de generoasă pentru vizitatorii platformei. Cei care s-au înscris pe #TotulPentruCasaTa au găsit soluţii de acoperire sau închidere a terasei, sisteme de automatizare, sisteme de securitate, senzori de mişcare, camere de supraveghere, accesorii pentru optimizarea costurilor aferente încălzirii sau răcirii, şi iluminatului, uşi moderne la preţuri speciale, mobilă din lemn, servicii complete de amenajare a locuinţei şi piese de mobilier custom made cu elemente ornamentale sculptate manual sau accesorii atemporale care oferă o eleganţă desăvârşită.
Nu au lipsit nici modelele de staţii de epurare prin tehnologii de vârf apreciate la nivel global, soluţiile de automatizare şi control pentru instalaţii de încălzire şi răcire, aspiratoarele robot care se conectează la Wi-Fi, Siri, OK Google, soluţiile integrate de încălzire pe biomasă sau sistemele de încălzire electrică în pardoseală destinate uzului casnic.
Evenimentul virtual a reunit târgurile cu tematică home & deco din programul expoziţional al ROMEXPO: Construct Ambient Expo, Romthem şi Mobila Expo.
"Le mulţumim tuturor celor care au avut curiozitatea de a participa şi de a vizita online #TotulPentruCasaTa, iar pe cei care nu au reuşit să acceseze platforma, îi invităm la proiectele noastre viitoare, pentru că experienţa digitală nu se opreşte aici! Prin intermediul acestor concepte virtuale rămânem conectaţi cu expozanţii, partenerii şi vizitatorii fideli şi avem ocazia să ne perfecţionăm abilităţile digitale pentru evenimentele în format hibrid pe care ne dorim să le organizăm în viitor. Considerăm că acesta este doar începutul unui parcurs în care vom îmbina prezenţa fizică cu interacţiunea virtuală", a declarat Mihai Costriş, Director Executiv ROMEXPO.