Cemacon (CEON), producător de cărămizi, a înregistrat în primul semestru un profit net în valoare de 5,2 miliaone lei, de peste şase ori mai mari faţă de cel obţinut în primul semestru din 2016, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Liviu Stoleru, directorul general al Cemacon, a declarat: "Utilizăm integral capacitatea de producţie a celor două fabrici, motiv pentru care, pentru 2017 am mizat pe creşterea calitativă şi valorică a pieţei, cu un ritm mai accelerat decât evoluţia în volum. Din păcate, această premisă nu s-a confirmat la nivelul pieţei, suntem încă într-o zonă de preţ scăzut raportat la evoluţia consumului, însă noi ne menţinem în ţinta propusă".
Veniturile din vânzarea de marfă au crescut cu 22%, aceasta fiind parte a strategiei de creştere a companiei, arată sursa.
Cemacon a realizat afaceri de 86,8 milioane de lei, în creştere cu 28% faţă de anul anterior şi a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de 39,4 milioane de lei.
De asemenea, Cemacon a obţinut un profit operaţional de 10,15 milioane lei, în creştere cu 65% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Potrivit sursei citate, pentru 2017, compania îşi propune consolidarea business-ului şi a poziţiei de jucător de top pe piaţa materialelor de construcţii prin creşterea cu 5% a cifrei de afaceri, menţinerea poziţiei de lider al pieţei de cărămidă din Transilvania, realizarea de investiţii pentru susţinerea creşterii şi continuarea valorificării activelor aparţinȃnd Cemacon Real Estate.